Política

Sis detinguts per la policia espanyola a Ponent en el marc d’una operació contra Arran

Els atribueixen danys a gasolineres i un incendi a les vies del Tren d’Alta Velocitat

La policia espanyola ha detingut aquest dimecres sis militants de l’organització juvenil Arran a les comarques de Ponent. Dos al matí, dos més al migdia i els altres dos a la tarda a l’Eix Comercial de Lleida, segons informa l’ACN.

Alerta Solidària afirma que encara no s’ha pogut accedir als expedients que han motivat les detencions, però que es tractaria d’acusacions per “delictes greus” que van passar fa mesos. Segons informa EFE, es tractaria de danys a gasolineres i un incendi a les vies del Tren d’Alta Velocitat que l’any passat va estar a punt de causar un descarrilament.

Els detinguts, veïns de les comarques del Pla d’Urgell i l’Urgell, han estat traslladats a la comissaria de la policia a Lleida. Una concentració amb una cinquantena de persones s’ha convocat al davant de l’edifici on s’han desplegat els Mossos d’Esquadra per protegir-lo.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

UNIÓ EUROPEA

Acord a la UE per protegir els estats membres de xantatges per part de tercers països

BARCELONA
catalangate

La comissió de Pegasus ara se suspèn per problemes tècnics

barcelona
POLÍTICA

Nova suspensió del judici pels talls del TAV al 2018 a Girona

GIRONA
GRÈCIA

El primer ministre grec convoca eleccions generals el 21 de maig

BARCELONA
guerra a ucraïna

Nou atac múltiple rus amb drons contra Ucraïna

barcelona
catalangate

La comissió de Defensa del Congrés deixa Bassa i Rosique fora de la sala en la cita per Pegasus

madrid

Ribera anuncia un acord amb Brussel·les per prorrogar l’excepció ibèrica

Barcelona

El Suprem torna a prohibir la llibertat d’expressió en el balcó de la Generalitat

BARCELONA

Ferran Bel es perfila com a president de la comissió sobre l’Operació Catalunya

barcelona