Política

Maragall fa una llista per “conquerir” Barcelona

L’alcaldable d’ERC reivindica la continuïtat amb una candidatura que defineix com “el millor mirall” de la ciutat”

Fa valer “experiència i lideratge demostrat”, amb noms com Alemany i Capella

L’alcaldable d’ERC a Barcelona, Ernest Maragall, va presentar ahir la seva llista per a les eleccions municipals, des del passeig Lluís Companys de Barcelona, “el millor mirall” de la ciutat, amb què reivindica la continuïtat com a sinònim “d’experiència i lideratge demostrat”.

El candidat ja havia anunciat que Elisenda Alemany i Ester Capella ocuparien el número 2 i 3 a la llista, i ahir va situar en els llocs de sortida els regidors Jordi Castellana, Ester Baró, Jordi Coronas, Rosa Suriñach i Montse Benedí. A banda, també va sumar el candidat del Jovent Republicà, Jan Sibina, Lourdes Errando o independents com Enriqueta Duran o Maria Badet.

Maragall va presentar la llista, a falta de saber els tres noms que la tancaran, a l’Arc de Triomf de la capital catalana. “Em sento empès a conquerir la ciutat amb el cap i amb el cor”, va afirmar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Junts retreu les “presses” per fer fora Borràs i li deixa la decisió calenta a les seves mans

BARCELONA
Estats Units

Elon Musk torna a ser l’home més ric del món, segons Bloomberg

Barcelona
política

ECP no vol que el Parlament continuï en mans de Junts

barcelona

Vergés convocarà un ple divendres que ve per escollir el relleu de Borràs

BARCELONA

Reunió de la mesa després que el Suprem tombi frenar la retirada de l’escó a Borràs

BARCELONA
OTAN

Stoltenberg insta Turquia a ratificar l’adhesió de Suècia a l’Aliança

Barcelona
Vilafranca del P

El PSC aposta per no pactar i començar el mandat en solitari

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
POLÍTICA

El Suprem confirma la condemna a Dani Gallardo

barcelona

Esquerra aposta per un govern independentista a la Bisbal amb Junts i la CUP

la bisbal