Política

Independents de Porqueres presenta la llista

Rere l’alcaldable, Francesc Castañer, hi ha Marta Port i Enric Silva

Independents de Porqueres (IdP), la formació vinculada a ERC que governa en aquest municipi des de fa més de dues dècades, ha presentat la llista de les pròximes eleccions. Rere l’actual alcalde, Francesc Castañer (que ja fa mesos va ser anunciat com a cap de llista) hi ha, per aquest ordre, Marta Port, Enric Silva, Anna Lara, Marc Company, Laia Sala, Jordi Burch, Jacint Sala, Marta Planas, Elisa Teixidor i Narcís Vidal. El grup -han indicat des d’IdP- està format per gent amb “energia, il·lusió i motivació” “per continuar fent més per Porqueres”.

Durant l’acte de presentació s’ha fet balanç de la feina feta en aquest mandat i s’han començat a recollir propostes dels veïns per tenir-les en compte a l’hora de confeccionar el programa de govern.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Junts retreu les “presses” per fer fora Borràs i li deixa la decisió calenta a les seves mans

BARCELONA
Estats Units

Elon Musk torna a ser l’home més ric del món, segons Bloomberg

Barcelona
política

ECP no vol que el Parlament continuï en mans de Junts

barcelona

Vergés convocarà un ple divendres que ve per escollir el relleu de Borràs

BARCELONA

Reunió de la mesa després que el Suprem tombi frenar la retirada de l’escó a Borràs

BARCELONA
OTAN

Stoltenberg insta Turquia a ratificar l’adhesió de Suècia a l’Aliança

Barcelona
Vilafranca del P

El PSC aposta per no pactar i començar el mandat en solitari

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
POLÍTICA

El Suprem confirma la condemna a Dani Gallardo

barcelona

Esquerra aposta per un govern independentista a la Bisbal amb Junts i la CUP

la bisbal