Política

ESTATS UNITS

Pence presenta la seva candidatura a les primàries dels republicans per a les presidencials del 2024

S’enfrontarà així a l’exmandatari del país Donald Trump, de qui va ser el vicepresident

L’exvicepresident dels EUA Mike Pence ha presentat aquest dilluns la documentació davant la Comissió Federal d’Eleccions dels EUA per concórrer a les primàries dels republicans de cara als comicis presidencials del 2024, segons informa la BBC. S’enfrontarà així a l’exmandatari del país Donald Trump, de qui va ser el vicepresident. S’espera que Pence, de 63 anys, llanci oficialment dimecres la seva campanya amb un vídeo i un discurs a Iowa, segons apunten alguns mitjans.

Així, Pence se suma al nodrit grup d’aspirants a la nominació republicana per a la presidència nord-americana: l’expresident Donald Trump; el governador de Florida, Ron DeSantis; l’exambaixadora dels EUA davant l’ONU Nikki Haley; l’exgovernador d’Arkansas Nansa Hutchinson i el senador per Carolina del Sud, Tim Scott, a més dels empresaris Vivek Ramaswamy, Ryan Binkley i Perry Johnson i el locutor Larry Elder.

Segons la mitjana ponderada de sondejos elaborada pel web FiveThirtyEight, Trump encapçala actualment les enquestes i, per tant, és el favorit per aconseguir la nominació republicana a la presidència del paí, seguit de DeSantis, Pence, Haley i Ramaswamy.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

tensió bèl·lica al caucas

L’exèrcit àzeri pressiona a l’Alt Karabakh en plenes converses després de la seva capitulació

barcelona
Política

Mor als 65 anys Xicu Saló, exregidor de Cadaqués i un referent sindical dels mestres del país

POLÍTICA

El PSC de Girona veu “falta de projecte comú” en el tripartit independentista

girona

El CIS situa el PSOE gairebé dos punts per sobre del PP

Barcelona

Suport majoritari de la ciutadania a l’oficialitat del català a la UE

barcelona
xina

Al-Assad arriba a la Xina en la seva primera visita oficial al país des de l’esclat de la guerra a Síria

barcelona

Acte unitari de l’independentisme l’1-O per aprofitar la “debilitat de l’Estat”

BARCELONA
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Rússia llança un atac massiu contra cinc regions d’Ucraïna

barcelona
POLÍTICA

Mor Domingo Mir, coordinador del grup municipal d’ERC a l’Hospitalet