Política

política

El CDR de Girona no farà per l’1-O cap marxa per la ciutat

Se sumarà a les manifestacions convocades a Barcelona per donar suport a les persones represaliades que han d’afrontar el judici per l’Operació Judas

El CDR de Girona ha anunciat que aquest any renuncia fer la marxa que habitualment feia a la ciutat per commemorar l’1-O. Segons han explicat a través de diverses xarxes socials, aquest any han decidit sumar-se a les concentracions convocades a Barcelona i que està previst que acabin amb una manifestació des de l’antiga presó de la Model. El CDR ha explicat que volen donar suport a les “persones represaliades” que properament han d’afrontar el judici per l’Operació Judas. A més de la manifestació de les sis de la tarda, es preveu també que hi hagi un dinar solidari, a més de xerrades i una caminada matinal en “contra de la repressió de l’Estat”. Una de les xerrades comptarà amb Albano Dante Fachin, Josep Costa i Txell Partal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Els comuns volen ser a la taula del diàleg amb l’Estat si s’obre a partits catalans

barcelona

El Centre per al Diàleg Henry Dunant, el verificador internacional de Junts i PSOE

barcelona
POlÍTICA

Bagué (Junts) reclama al govern espanyol que Can Rius de Sant Feliu sigui municipal

GIRONA

Guerra sense treva del poder judicial al govern de Sánchez

barcelona
rússia

El Tribunal Suprem rus prohibeix el moviment LGBT per considerar-lo “extremista”

barcelona
“Nosaltres també som part de la resistència”
la crònica

“Nosaltres també som part de la resistència”

Tel Aviv
Conflicte bèl·Lic al pròxim orient

Israel, preparat per reprendre la guerra

Tel Aviv

Sánchez valida el verificador i el ‘lawfare’

madrid
conflicte bèl·lic al pròxim orient

El fiscal en cap del TPI visita Israel

barcelona