política
El PSC no donarà el sí a cap resolució a favor de l’amnistia
Els socialistes presenten una proposta pel diàleg dins de la Constitució i criden a cercar un camí conjunt entre catalans
Reiteren la petició de “prudència i discreció” en les negociacions
El grup parlamentari socialista no donarà suport demà a la cambra a cap proposta de resolució en favor de l’amnistia i l’autodeterminació. Així ho han avançat fonts del PSC, que reiteren la crida a la “prudència, paciència i discreció” en les negociacions amb ERC i Junts per fer possible la investidura del candidat del PSOE i president espanyol en funcions, Pedro Sánchez.
El PSC presentarà una proposta en favor del “diàleg en el marc de la Constitució”. El text rebutja “tota estratègia de confrontació, divisió i polarització, vingui d’on vingui, la defensi qui la defensi” i demana “obrir un diàleg entre catalans per cercar un camí conjunt” tot reconeixent la pluralitat de la societat catalana i respectant “totes les opcions i plantejaments”.