Política

Yolanda Díaz: “Estem molt lluny d’arribar a un acord”

La líder de Sumar admet que les negociacions no avancen després de ser rebuda pel Rei

“Jo vull ser optimista perquè els demòcrates ens devem al resultat de les urnes”

“Estem molt lluny d’arribar a un acord”. La líder de Sumar, Yolanda Díaz, ha estat clara i ha admès que les negociacions no avancen després de ser rebuda pel Rei que ha iniciat avui una nova ronda de consulta amb els representants de les formacions polítiques. Malgrat això, Díaz ha dit que “vol ser optimista” i que espera arribar finalment a un acord “que compleixi l’agenda social i plurinacional i que respecti els resultats de les urnes”.

No ha volgut desvetllar en quin punt estan les negociacions ni tampoc s’ha volgut referir expressament als condicionants d’amnistia i referèndum que han posat ERC i Junts. Sí ho ha fet de forma elíptica quan ha afirmat que ella mai va a una negociació amb línies vermelles i que “si algú ho fa és perquè vol que fracassi una negociació”.

Tampoc ha dit res sobre els terminis i ha demanat “discreció i responsabilitat” a totes les parts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Illa urgeix Aragonès a convocar la taula de partits catalans

barcelona

Camats, Berbel, Continente i Pané, als Consells Socials de les universitats de Barcelona

BARCELONA

Cimera a la vista per negociar una nova pujada del salari mínim

barcelona

Crida de Zelenski a impedir que Rússia reprengui la iniciativa

BARCELONA

Atacs d’Israel a Hamàs al nord de Gaza i contra Hezbol·là al Liban

BARCELONA

Mas Guix plantarà dilluns el Consell de Política Fiscal i Financera

barcelona

CCOO i UGT demanen una pujada de l’indicador de renda de suficiència

BARCELONA
política

Els comuns i Junts, els que més retenen el vot

barcelona
Guerra al Pròxim Orient

Guterres parla d’“abisme” a Gaza i l’OMS avisa del col·lapse sanitari

Barcelona