Successos

Platja d’Aro

La botiga al carrer arriba a la vintena edició

L’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro (Adem) organitzarà aquest cap de setmana la vintena edició de la botiga al carrer, que en la darrera edició –abans de la pandèmia– va aplegar més de 25.000 persones. El president i portaveu d’Adem, Manel Canadell, aposta per iniciatives que tornin a situar Platja d’Aro al centre de l’oferta turística, comercial i lúdica de la Costa Brava i recuperar així el seu ‘leitmotiv’ “Platja d’Aro 365”. La Setmana Santa va ser un baló d’oxigen i ara es vol apostar per propostes que permetin dinamitzar el comerç però alhora continuar garantint la seguretat sanitària.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia