L’Hospital del Mar crea una xarxa d’atenció telemàtica per malalts d’ELA davant el coronavirus
Vol seguir atenent els malalts d’arreu de l’Estat i resoldre els dubtes que puguin tenir després d’haver hagut de suspendre les visites mèdiques pel Covid-19
L’equip multidisciplinar de la unitat d’ELA de l’Hospital del Mar ha engegat una iniciativa solidària per atendre de forma telemàtica els dubtes que puguin tenir els malalts d’ELA davant la crisi del coronavirus i la situació d’aïllament derivat de l’estat d’alarma.
A través de la creació d’un perfil de Twitter, la Unitat Funcional de Motoneurona- esclerosi lateral amiotròfica (ELA) vol seguir atenent aquests malats després d’haver hagut d’aturar les consultats pel coronavirus.
La plataforma té com a objectiu oferir aquest servei a tots els malats d’ELA, no només els de l’Hospital del Mar, i també arreu de l’Estat espanyol. Així, ofereixen l’atenció telemàtica a través d’un xat d’skype a aquests malalts que acostumen a tenir problemes respiratoris a causa de la malaltia. També volen resoldre dubtes no només a pacients, sinó també a cuidadors, familiars i equips d’atenció domiciliària.
El equipo multidisciplinar de la unidad de ELA del @hospitaldelmar no quiere dejar desatendidos a los pacientes con ELA.
— Unidad Multidisciplinar de Motoneurona/ELA PSMAR (@_elamar) March 15, 2020
Ante la situación actual, hemos decidido poner en marcha esta red de atención telemática... (1/2)
👇👇