Salut

salut

Vaga de metges desconvocada

El sindicat mèdic i el Govern arriben a un acord després d’una altra llarga jornada de negociació

L’entesa dona una sortida a l’increment de remuneracions i a la reducció de càrrega de treball

Després de sis reunions negociadores els darrers dies i de la vaga mèdica de la setmana passada amb una participació important i mobilitzacions al carrer, finalment aquesta nit el sindicat majoritari Metges de Catalunya i el govern català han arribat a un acord que ha permès desconvocar les tres noves jornades de vaga previstes per demà, dijous i divendres.

La negociació es reprenia avui entre els dos grups de treball dels facultatius i del Servei Català de la Salut (CatSalut) per precisar les mesures organitzatives i assistencials que han de permetre alleugerir la càrrega de treball que els sanitaris consideren excessiva. A la tarda, ja han estat els responsables del departament de Salut amb el conseller Manel Balcells al capdavant els que han encapçalat la trobada amb els representants del sindicat de metges. Començada a les sis de la tarda ha finalitzat a quarts de nou del vespre amb un acord d’ambdues parts que permet desconvocar les vagues i acabar la setmana amb normalitat sanitària.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Desarticulada una banda que hauria exportat més d’una tona de marihuana a França

barcelona
Rodalies

Interrompuda l’R3 de Rodalies per un atropellament a Balenyà

Barcelona
crònica
Jordi Panyella

Una visita dues vegades denegada

Torturades

barcelona
medi ambient

‘Palanganada’ per denunciar l’escàs cabal d’aigua del Ter

girona
ECONOMIA

Fundació Cousteau i els perills del parc eòlic

sequera

Gastar massa aigua pot costar 150.000 euros

barcelona
LA CRÒNICA

Una religiosa que parla de treballar en equip

“Cap pas enrere de la dona a l’Església”

Barcelona