Educació

Barcelona obre els patis de dotze escoles

Durant les vacances de Setmana Santa es podran visitar juntament amb 25 patis d’escoles bressols

Optimitzar l’ús dels centres i potenciar el vessant educatiu i social dels espais. Amb aquest objectiu la ciutat de Barcelona obrirà cada dia des d’aquest dissabte i fins al 10 d’abril dotze escoles i vint-i-cinc patis d’escoles bressol de la ciutat, oferint-les a les famílies, a infants i adolescents per a un ús col·lectiu i per fer-hi activitats en un entorn segur.

Cada pati escolar obert té un servei de monitoratge que obre i tanca el pati escolar dins dels horaris previstos, que vetlla pel bon ús de les instal·lacions i procura establir dinàmiques de relació entre els infants i joves. Un total de 7 patis escolars s’obriran en horari matinal (d’11 a 14 hores), mentre que els altres 5 ho faran en horari de tarda (de 16.30 a 19.30 hores). Les escoles bressol s’obriran entre les 10.30 i les 13 hores.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Medi Ambient

La Terra, al límit

Barcelona

Un poble del Montsià no pot fer servir aigua de l’aixeta perquè surt tèrbola

barcelona

Quatre caps de setmana sense trens entre Sant Sadurní i Vilafranca

barcelona
societat

Detinguda per robar 4.206 euros en joies a la casa on treballava

el far de l’empordà
societat

Eixample, de forat a plaça

barcelona
societat

La salsitxa haurà d’esperar

barcelona
societat

Acte de cloenda del programa “No et fumis la salut” de l’Oncolliga

girona

El govern espanyol atura l’aprovació de la nova Selectivitat

barcelona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Més tempestes

barcelona