Educació

3.620 estudiants gironins s’examinaran de les PAU

Les proves s’inicien aquest dimecres i es realitzaran a Girona, Olot i Figueres

Un total de 3.620 estudiants de la demarcació de Girona s’examinaran de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU). D’aquests, 261 ho faran a Olot i 521 a Figueres. En la convocatòria ordinària del 2022 hi van participar 3.674 estudiants. Les proves a Girona se celebraran al campus de Montilivi –a les facultats de Ciències Econòmiques i Empresarials, Dret, Ciències, a l’Aulari Comú del campus de Montilivi i a l’Escola Politècnica Superior–, i al campus de Barri Vell –a les facultats d’Educació i Psicologia i a la de Lletres i Turisme–. A Olot, els estudiants es concentraran a l’Institut Bosc de la Coma. I, a Figueres, als instituts Alexandre Deulofeu, Narcís Monturiol i Olivar Gran.

Les proves es realitzaran aquest dimecres, dijous i divendres i la publicació dels resultats es farà el proper 22 de juny.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

El cel romandrà serè en general

Barcelona
societat

Comença la campanya de vacunació contra la grip i la Covid-19 a les comarques gironines

girona
SOCIETAT

Mor Enric Sala i Vicens, conegut patró de la Fundació Cor de Maria-Sant Josep de Sant Feliu de Guíxols

serveis

Servei gratuït de bus per als joves durant les Festes de la Tardor de Lleida

LLEIDA
unió europea

Brussel·les amenaça de dur Espanya a la justícia si no revisa els plans de gestió de l’aigua

barcelona
garrigues altes

Vuit municipis s’alien amb el govern per crear habitatge i frenar el despoblament

JUNCOSA

No va ser un llamp sinó un defecte a la catenària la causa de la incidència a l’estació de Gavà

barcelona

Les famílies rebutgen l’ampliació del val escolar a l’ESO perquè no serveix per pagar quotes de material

Barcelona

El “pont de Ferro” es repintarà

girona