Societat

El comerç de Palamós s’organitza per ajudar

Fan serveis a domicili de productes de primera necessitat

El sector comercial de Palamós ha reaccionat davant la situació de confinament dels ciutadans i s’ha organitzat per fer serveis a domicili d’urgència.

La relació d’aquestes botigues i dels seus contactes es pot consultar a les xarxes socials municipals, i per tant ja es pot trobar a l’app, Facebook, Instagram i Twitter de l’Ajuntament de Palamós.

Es tracta d’establiments de primera necessitat que s’ofereixen als ciutadans per facilitar-los l’adquisició d’aliments o serveis, sense haver de sortir de casa seva; es pot fer la comanda per telèfon, per correu electrònic o per WhatsApp, i es garanteix el transport d’aquests productes fins al domicili.

En aquesta relació hi ha comerços principalment d’alimentació com ara carnisseries, xarcuteries, fruiteries o peixateries, així com d’espècies, llegums i fruits secs a granel; de begudes, també supermercats, biosupermercats o farmàcies, i s’hi inclouen fins i tot botigues de menjar per a animals, perruqueries, bugaderies i ferreteries. A banda, també destaquen els establiments que tenen serveis d’urgències, com ara òptiques, o bé els dedicats a les telecomunicacions i la informàtica.

L’estat d’alarma limita la mobilitat a determinades activitats: adquisició d’aliments, productes farmacèutics de primera necessitat, entitats financeres, desplaçament al lloc de treball, retorn a la residència habitual, atenció i cura de menors d’edat, gent gran i altres persones especialment vulnerables, entre les principals excepcions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Publicat a

[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia