Economia

L’aliança Banc Sabadell i Sanitas ja supera els 29.000 assegurats

Es compleix el primer any de l’aliança a la qual es van sumar les capacitats de Banc Sabadell, BanSabadell Assegurances Generals i Sanitas, per impulsar la contractació d’assegurances de salut entre els clients particulars, autònoms i pimes del banc

Les assegurances de salut han estat clau per ajudar a descongestionar la sanitat pública en aquest darrer any i mig

Fa un any va tenir lloc una gran aliança a la qual es van sumar les capacitats de Banc Sabadell, BanSabadell Assegurances Generals i Sanitas, líder al mercat de salut, amb l’objectiu d’impulsar la contractació d’assegurances de salut entre els clients particulars, autònoms i pimes del banc, i créixer en quota de mercat a l’Estat espanyol. L’acord es va signar per a cinc anys amb l’objectiu d’impulsar la contractació d’aquests productes entre els clients particulars, autònoms i pimes del banc.

En aquest primar any d’aliança, més de 29.000 clients han contractat l’assegurança de Sanitas. Això ha portat l’entitat bancària a passar del lloc 25 que tenia en el ranquing el desembre de 2020, al lloc 19 que va registrar l’any 2021.

L’entitat financera aportava a l’aliança la seva xarxa comercial a l’Estat espanyol, amb més de cinc milions de clients, a través de 1.678 oficines i 6.394 gestors. Fins ara, el seu soci de referència en assegurances mèdiques era DKV. Per la seva banda, Sanitas, com a companyia especialista en salut, va posar a disposició dels clients del banc serveis com la videoconsulta, que permeten una gestió digital de la salut, a més de tots els recursos del quadre mèdic, compost per més de 49.000 especialistes i 4.000 centres mèdics concertats.

Per altra banda, Sanitas compta amb una provisió pròpia formada per quatre hospitals –tres a Madrid i un a Barcelona–, 20 centres mèdics multiespecialitat, 16 centres de benestar i més de 180 clíniques dentals. El servei de videoconsulta oferirà als clients accés a 3.000 metges del quadre de la companyia amb 35 especialitats disponibles.

Les assegurances de salut han estat clau per ajudar a descongestionar la sanitat pública en aquest darrer any i mig. Després de la pandèmia, hi ha una preocupació més gran per la prevenció. I gràcies a aquesta aliança, s’han pogut satisfer les necessitats actuals i futures dels clients de Banc Sabadell.

Protecció integral en salut als clients

La protecció integral en salut als clients ha estat l’objectiu marcat per les les dues entitats en aquest ptimer any d’aliança: “L’obsessió de tots durant aquest primer any ha estat oferir una protecció integral en salut als clients i un servei excel·lent i, al llarg d’aquest any, podem dir orgullosos que ho hem aconseguit. Ha estat un any en què hem crescut i après plegats, donant el millor de nosaltres mateixos, treballant com un sol equip. Estic convençut que això només és el principi d’un llarg camí junts ple d’èxits”, ha assegurat El Director General de BanSabadell Assegurances, Claudio Chiesa.

Gestió digital de la salut

La gestió digital de la salut és un gran canvi pel qual aposten les dues companyies, i, amb en aquest sentit s’han introduït capacitats digitals totalment diferenciadores al mercat per als clients: “Junts, estem liderant el canvi al món de la salut”, assegura Chiesa, que afegeix: “El client ha de ser al centre, sempre. La innovació per si sola no té sentit, qualsevol nou servei o cobertura ha d’estar pensada per i per al client, oferint respostes a la mida de les seves necessitats. Només així podrem aportar-los un valor diferencial” Els comportaments i les expectatives dels clients han canviat, i aquest canvi s’ha accelerat durant la pandèmia, amb uns efectes que són de pes. Per això, les dues entitats es proposen seguir millorant l’oferta adaptant-la a les necessitats delc clientsque tenen en les assegurances un servei clau.

“Els nostres clients esperen de nosaltres que els posem les coses fàcils i les resolguem de manera autònoma, àgil i sense fricció, oferint un producte de salut de primer nivell amb cobertures de gran valor afegit com Sabadell BLUA que reforça la nostra estratègia de digitalització de l’entitat”, explica Chiesa. El compromís amb la salut va més enllà de les persones. Volem ajudar-los a viure vides més llargues, sanes i felices, però també volem crear un món millor”, afegeix.

Es reflecteix així la visió de les dues entitats pel que fa a la salut com un concepte global, One Health. És a dir, tenir cura de la salut de les persones suposa també tenir cura de la salut del planeta ja que totes dues estan directament connectades.

En aquest sentit, es segueirà posant èmfasi en la millora contínua de productes i serveis per oferir una assegurança de salut a l’avantguarda: “Tenim tots els mecanismes necessaris per al nostre èxit actual i de futur: una proposta de valor potent i el valor de la marca de 3 entitats: Banc Sabadell, Bansabadell Seguros i Sanitas”, conclou Chiesa.

8,4
índex
de satisfacció del clients és la nota mitjana en el benefici del servei
19
lloc en el ranquing
registrat per l’entitat bancària l’any 2001, el 2020 estava en el 25
29.000
clients
han contractat l’assegurança de Sanitas en aquest primer any d’aliança
4.000
empleats
ja confien la seva salut amb Protecció Salut a través de Sabadell Flex


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

MEDI AMBIENT

El temporal Nelson es “menja” part de la platja de Sant Sebastià de Barcelona

BARCELONA
SOCIETAT

Marxen de l’edifici ‘El Barco’ d’Esplugues els dos últims veïns que hi quedaven

ESPLUGUES DE LLOBREGAT
economia

L’IVA del gas deixa de ser reduït i torna al 21% a partir de dilluns

barcelona
SOCIETAT

Els taxis de Sitges s’adhereixen al servei conjunt del Garraf

Sitges
transports

Tallada la L4 del metro entre les estacions de Bogatell i la Barceloneta

Barcelona
Societat

El servei d’atenció a víctimes de violència masclista de l’Eixample obrirà el 2026

Barcelona
societat

Retencions intermitents a l’AP7 per l’operació sortida

barcelona
societat

Optimisme a la recta final de la temporada a les estacions d’esquí

Rialp
FIGUERES

Es duplica en 6 anys el nombre de diagnòstics d’AOS severa a l’Alt Empordà

FIGUERES