La terminal T2, una reserva de luxe que escalfa a la banqueta
L'antiga terminal funciona per sota les seves possibilitats
Les aerolínies de baix cost mantenen activa la T2
Dijous passat, a quarts d'una del migdia, només estaven operatives 12 de les 106 finestres de facturació que hi ha al mòdul B de la terminal T2 de l'aeroport del Prat. Aquesta dada il·lustra per ella mateixa el ritme de funcionament de l'antiga terminal olímpica de Barcelona, que treballa molt per sota de les seves capacitats reals. El mòdul A, que durant molts anys va estar dedicat a la sortida i arribada de vols internacionals, viu immersa també en una letargia que fa que només s'utilitzi com a porta d'entrada. La zona on hi ha les 34 finestres de facturació, que abans havien funcionat a ple rendiment, està tancada amb uns murs provisionals de fusta. Aquests envans provisionals també impedeixen el pas a les escales per on abans s'accedia a la zona de control de seguretat i embarcament.
Ara a la T2 hi ha dues zones de control de seguretat, una unificada al mòdul B i una altra al mòdul C, on hi opera en exclusiva la companyia easyJet. Aquesta companyia, especialitzada en el baix cost, junt amb Ryanair i Norwegian, és una de les tres principals firmes que donen contingut a la T2.