societat
Damm estrena un anunci en què explica el procés d'elaboració d'una Estrella
Estrella Damm presenta una nova campanya publicitària, La recepta, que gira al voltant del procés d'elaboració d'aquesta cervesa. L'espot, que està protagonitzat per Miki Esparbé i Oriol Vila, desvela els secrets de la recepta elaborada fa més de 140 anys per August Kuentzmann Damm. Aquest parell d'actors tenen la col·laboració de Laia Costa, que torna a intervenir en un anunci d'Estrella després que l'any passat va protagonitzar la campanya estiuenca Les petites coses. L'espot explica cada pas que segueix la casa cervesera per produir el seu producte insigne, que s'elabora “al 100% amb ingredients naturals”. Des de la transformació de l'ordi en malta, passant per la inclusió de l'arròs i el llúpol, fins al procés de fermentació –des de fa anys amb la mateixa soca de llevat–. L'espot juga amb la clàssica frase “fer una estrella”, que serveix tant pel que fa a la seva elaboració com pel moment de degustar-la. L'anunci conclou que el millor que es pot fer és “beure i apreciar la cervesa i deixar la seva producció als mestres cervesers de Damm”. En un comunicat, l'empresa explica que fer una estrella “significa ser fidels a la recepta original i a un procés d'elaboració que triga pocs mesos des que es parla amb l'agricultor fins que arriba a la taula”.