la contra

La ciutat com a millor plató

Girona reforça la seva posició com a escenari de pel·lícules i anuncis amb el rodatge, ahir i avui, de l'espot publicitari de la marca de pneumàtics coreana Hankook

Cada cop és menys estrany passejar per Girona i topar amb una filmació, ja sigui d'una pel·lícula aprofitant els decorats naturals que ofereix el Barri Vell per al rodatge de films d'època, o d'espots publicitaris. Aquesta és l'experiència de la qual van poder gaudir els turistes i ciutadans que van passar per la plaça de la Catedral.

L'empresa coreana de pneumàtics Hankook va desembarcar en aquest sector amb un munt de furgonetes i vehicles i desenes de professionals per rodar el nou anunci publicitari de la marca. No hi havia temps per perdre i l'equip va instal·lar les taules i el menjar de manera improvisada a la mateixa sortida de l'Audiència. A primera hora de la tarda, l'escena se centrava a les escales de la catedral i tot havia d'estar a punt per a aquests segons que després veurem repetits i repetits per la televisió. La promoció per a la ciutat, si finalment s'escull la seqüència per a l'anunci, serà perfecta, perquè la càmera enquadrava a la perfecció la gran escalinata amb la imponent catedral com a rerefons.

La protagonista, una noia vestida de vermell llampant, destacava a la grisor de l'escalinata. Això sí, despistava les desenes de curiosos que s'aturaven a veure com evolucionava la seqüència. La noia del vestit sedós feia molt difícil endevinar que la marca que estava gravant l'anunci era de pneumàtics i, de fet, un dels curiosos que contemplaven l'escena especulava si es devia tractar d'un anunci de xocolata. L'anunci continuarà avui canviant d'emplaçament i els protagonistes ocuparan el sector del pont de Pedra, la plaça del Vi i el carrer Ciutadans. Sigui com sigui, si uns coreans han cregut oportú aprofitar la bellesa de Girona per portar-la a la petita pantalla i distribuir-la per tot el món, encara que sigui per promocionar productes de cautxú, cal explotar l'atracció que té la capital per promoure-la a àmbit turístic i que tots els sectors se'n puguin aprofitar. L'any passat es van fer trenta produccions audiovisuals amb Girona com a escenari, encara lluny de les més de 1.700 de Barcelona, però cal apostar perquè aquesta nova via de difusió es consolidi en els propers anys i que es faci, si pot ser, sense causar gaires maldecaps als veïns.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
QUART

La Festa del Fang s’avança al maig i amplia les activitats a tot el mes

QUART
societat

El Zoo provarà un sistema de filtres naturals per reutilitzar aigua

Barcelona
Urbanisme

Les obres del passeig de les Cales s’acabaran abans de l’estiu

Mont-roig del Camp
comerç

Barcelona és la capital amb més densitat comercial d’Europa

Barcelona
Estat Francès

Cauen les pales del Moulin Rouge

Barcelona
LA CELLERA DE TER

Els viveristes demanen que l’ACA els “obri l’aixeta” per no haver de tancar

LA CELLERA DE TER
campdevànol

Un projecte vol convertir el Ripollès en refugi de persones LGTBIQ+

campdevànol
gastronomia

Un ‘mercat’ gastronòmic quedarà obert al Port Vell

Barcelona

S’Agaró, un referent centenari

S’Agaró