societat
755.000 persones visiten el saló Automobile de Barcelona
La 39a edició del Saló Automobile de Barcelona ha tancat portes amb una xifra rècord de més de 755.000 visitants, uns 5.000 més que en la passada edició del 2015. Pel que fa als compromisos de vendes, el certamen ha arribat a la xifra dels 80.000 vehicles, un 15% més per cent que fa dos anys, segons va explicar ahir el president de l'Automobile, Enrique Lacalle. “L'edició d'aquest any ha marcat un abans i un després en els salons de l'automòbil a escala mundial. Hem inventat el saló del futur”, va afirmar Lacalle, que va explicar que han “plantejat un format i una nova filosofia que agrada tant al públic com als professionals del sector, i això s'ha notat en les xifres de visitants i vendes”. De fet, el 47% dels visitants que han anat al saló amb la intenció de comprar un automòbil “s'ha interessat per la novetat del vehicle connectat”. L'aposta per la connectivitat és un èxit que ha superat totes les expectatives, i ha donat al saló un impuls molt important que ha accelerat les vendes de les marques i ha atret el públic jove”, va especificar Lacalle. Segons una enquesta realitzada als visitants, el 63% dels visitants tenien menys de 40 anys i un 34% van acudir a la cita amb l'interès posat en un vehicle ecològic –fa dos anys els interessats en aquests vehicles eren el 15%.