Societat

Alejandro Murillo

CEO i fundador d’Imotion Analytics

“Podem detectar les emocions dels clients”

L’anàlisi biomètrica extreu informació d’edat, sexe o ètnia, i, amb la tecnologia d’iMotion Analytics, pot establir l’estat emocional d’una persona. Això permet a les empreses definir la diana concreta a què es dirigeixen sabent quines són les sensacions que ha tingut el seu client

Per a què serveix identificar les emocions?

Per exemple, en el sector hoteler o en el comerç al detall mesurem l’experiència en els diferents punts d’atenció (o caixa), i som capaços no només d’extreure dades de les emocions negatives o positives, sinó que a més hem patentat un índex EPS (emotional performance score) que permet donar un valor únic que indica si l’evolució de l’experiència del client ha anat de pitjor a millor o a la inversa.

Quina tecnologia es fa servir?

Hi ha el maquinari (basat en el concepte IOT; Internet of Things), i sensors que combinen càmeres normals amb infrarojos. Processem la informació i finalment la presentem al client d’una manera molt treballada, cada departament rep els KPIs (indicadors clau) o informes que necessiten per prendre decisions.

Una de les característiques és que no és intrusiva.

Nosaltres agafem dades de l’usuari sense necessitat que aquest interactuï amb cap dispositiu i de manera anònima, requeriment molt important. Identifiquem cada usuari i les seves característiques biomètriques però no guardem cap dada personal, processem la informació i l’usuari acaba sent un registre impersonal en una base de dades.

A partir de les dades que obté el client pot prendre decisions?

Aquest és un dels nostres punts clau. No només oferim informació de qualitat sinó que a més oferim a cada departament la informació que li és rellevant a l’hora de prendre decisions.

Per altra banda, també permet organitzar el funcionament intern?

Si els nostres clients tenen informació sobre les diferents afluències o bé les cues que tenen, optimitzar el nombre de persones treballant en cada moment, això no només permet rendibilitzar millor el negoci, sinó tenir més personal en els moments de més estrès i oferir un millor servei.

Treballen per a sectors diversos?

La nostra tecnologia i la capacitat d’adaptació ens fa transversals. Com a enginyers que som, no diem que no a cap problema; cerquem la millor solució!

Quin és l’origen de l’empresa?

La vam fundar a final del 2015, entre dos enginyers de la UPC i dos socis més que venien de posicions de direcció del sector retail i consultoria. Ens considerem emergent i per filosofia de fer i entendre les coses penso que això de filosofia d’empresa jove ens agradaria que fos sempre així.

Com valoren l’acompanyament de BBVA?

Quan vam necessitar liquiditat, experiència i assessorament, vam optar per ells. L’equip que et fa l’acompanyament té un tracte professional i humà que et permet no només estar segur en les decisions econòmiques sinó també còmode.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

Els veïns de Lilla tallen l’A-27 per exigir les indemnitzacions per les esquerdes

MONTBLANC
ciutat del vaticà

El papa frena els rumors sobre la seva salut amb la lectura d’una llarga homilia

barcelona
Societat

Mor Joan Nadal, empresari andorrà pioner en el sector del transport

URBANISME

Rubí invertirà més d’un milió d’euros per renovar el clavegueram de dos carrers

RUBÍ
MEDI AMBIENT

El temporal Nelson es “menja” part de la platja de Sant Sebastià de Barcelona

BARCELONA
SOCIETAT

Marxen de l’edifici ‘El Barco’ d’Esplugues els dos últims veïns que hi quedaven

ESPLUGUES DE LLOBREGAT
economia

L’IVA del gas deixa de ser reduït i torna al 21% a partir de dilluns

barcelona
SOCIETAT

Els taxis de Sitges s’adhereixen al servei conjunt del Garraf

Sitges
transports

Tallada la L4 del metro entre les estacions de Bogatell i la Barceloneta

Barcelona