Societat

Alejandro Murillo

CEO i fundador d’Imotion Analytics

“Podem detectar les emocions dels clients”

L’anàlisi biomètrica extreu informació d’edat, sexe o ètnia, i, amb la tecnologia d’iMotion Analytics, pot establir l’estat emocional d’una persona. Això permet a les empreses definir la diana concreta a què es dirigeixen sabent quines són les sensacions que ha tingut el seu client

Per a què serveix identificar les emocions?

Per exemple, en el sector hoteler o en el comerç al detall mesurem l’experiència en els diferents punts d’atenció (o caixa), i som capaços no només d’extreure dades de les emocions negatives o positives, sinó que a més hem patentat un índex EPS (emotional performance score) que permet donar un valor únic que indica si l’evolució de l’experiència del client ha anat de pitjor a millor o a la inversa.

Quina tecnologia es fa servir?

Hi ha el maquinari (basat en el concepte IOT; Internet of Things), i sensors que combinen càmeres normals amb infrarojos. Processem la informació i finalment la presentem al client d’una manera molt treballada, cada departament rep els KPIs (indicadors clau) o informes que necessiten per prendre decisions.

Una de les característiques és que no és intrusiva.

Nosaltres agafem dades de l’usuari sense necessitat que aquest interactuï amb cap dispositiu i de manera anònima, requeriment molt important. Identifiquem cada usuari i les seves característiques biomètriques però no guardem cap dada personal, processem la informació i l’usuari acaba sent un registre impersonal en una base de dades.

A partir de les dades que obté el client pot prendre decisions?

Aquest és un dels nostres punts clau. No només oferim informació de qualitat sinó que a més oferim a cada departament la informació que li és rellevant a l’hora de prendre decisions.

Per altra banda, també permet organitzar el funcionament intern?

Si els nostres clients tenen informació sobre les diferents afluències o bé les cues que tenen, optimitzar el nombre de persones treballant en cada moment, això no només permet rendibilitzar millor el negoci, sinó tenir més personal en els moments de més estrès i oferir un millor servei.

Treballen per a sectors diversos?

La nostra tecnologia i la capacitat d’adaptació ens fa transversals. Com a enginyers que som, no diem que no a cap problema; cerquem la millor solució!

Quin és l’origen de l’empresa?

La vam fundar a final del 2015, entre dos enginyers de la UPC i dos socis més que venien de posicions de direcció del sector retail i consultoria. Ens considerem emergent i per filosofia de fer i entendre les coses penso que això de filosofia d’empresa jove ens agradaria que fos sempre així.

Com valoren l’acompanyament de BBVA?

Quan vam necessitar liquiditat, experiència i assessorament, vam optar per ells. L’equip que et fa l’acompanyament té un tracte professional i humà que et permet no només estar segur en les decisions econòmiques sinó també còmode.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Detinguda una parella a Lleida per maltractar el seu fill d’uns vint dies que es troba en estat crític

lleida

El 90% dels pilots de Ryanair donen suport a la convocatòria d’una vaga

Madrid

Els Mossos investiguen una nova agressió sexual al districte d’Horta de Barcelona

Barcelona

Laia Bonet (PSC) demana “no confondre adversaris” en la crisi humanitària: “No ho són ni el govern espanyol ni Open Arms”

barcelona

L’ambaixada dels EUA alerta de l’increment de ’’delictes violents’’ a Barcelona aquest estiu

barcelona

Mor un motorista a l’N-420 a Duesaigües

barcelona

Set identificats per la Generalitat en fosses de la Guerra Civil

barcelona
societat

Denuncien una nova agressió sexual a la festa major de Gràcia

Els Mossos admeten que hi ha més homicidis i robatoris violents, però ho controlen

barcelona