La nova oferta Renfe Viajes també inclou viatges
Renfe busca per oferir un nou valor associat al viatge en tren en un dels mercats més actius d’internet, transport i turisme.
Amb Renfe Viajes la companyia busca potenciar el seu negoci per internet des de Renfe.com, portal líder en el sector del transport
El client vol que el viatge s’adapti a les seves necessitats i encarregar-lo des de casa
Renfe Viajes també ofereix Transfer, servei de cotxe amb conductor
El client vol que el viatge s’adapti a les seves necessitats i encarregar-lo des de casa
L’any 2016 Renfe va llançar una nova línia de comercialització de serveis turístics associats al viatge en tren, Renfe Viajes, amb l’objectiu d’oferir als seus clients nits d’hotel, cotxes de lloguer i propostes d’oci des de Renfe.com garantint un preu mínim i aportant nou valor al seu portal web i al seu programa de fidelització +Renfe.
Els clients disposen ara de noves opcions de viatges adaptats a la seva cerca des de Renfe.com i totes les compres i contractacions de serveis des del portal acumularan punts Renfe per als clients registrats en el programa i que podran bescanviar amb qualsevol de les companyies associades i també en la compra de productes de Renfe Viajes.
Les noves possibilitats que s’han obert al client inclouen un renovat servei de tren i hotel adaptat a cada tipus de viatger (adults, nens o majors de 65 anys) per oferir el millor preu disponible. A l’apartat
Escapar-se amb Renfe Viajes
Renfe Viajes proposa en totes les ciutats a on arriben els seus trens d’alta velocitat “escapades” que combinen diversos dels anteriors productes per oferir paquets complets de tren més hotel i activitat.
A preus molt competitius,
Renfe Viajes també ofereix Transfer, servei de cotxe amb conductor que recull i porta el client al seu tren a les principals ciutats
Trobar ofertes fins i tot sense tren
Renfe Viajes també ven només hotel, amb una oferta de més de 800.000 allotjaments per reservar habitacions d’hotel en les millors condicions, un servei de lloguer de cotxes lligat al tren o de manera independent amb accés a les millors ofertes de les flotes líders, així com entrades a teatres, musicals, parcs temàtics, excursions i altres opcions d’oci associades al viatge:
http;//hoteles. renfe.com/?label=renfe-navtab-th http://coches.renfe.com/?clientld=683385
La companyia va treure a concurs la licitació per buscar socis en els diferents serveis de Renfe Viajes, que s’oferiran en finalitzar la compra de bitllets i en plans marca blanca.
Booking i Muchoviaje van resultar adjudicataris en el cas d’hotels i tren més hotel; Cartrawler en el cas de lloguer de cotxes, i Viajes Reina en el cas dels serveis d’oci.
Per a tots els casos, Renfe Viajes ofereix preu mínim, atenció i plans d’informació en castellà i anglès, servei d’atenció per a urgències i ofertes exclusives per a clients de Renfe.
Amb Renfe Viajes la companyia busca potenciar el seu negoci per internet des de Renfe.com, portal líder en el sector del transport i a través del qual la companyia ja distribueix el 46% dels seus bitllets després d’un creixement constant durant els darrers anys. La potenciació de Renfe.com és estratègica i s’ha vist reforçada també per un renovat disseny per una compra més àgil adaptada a qualsevol dispositiu, així com pel desenvolupament de diverses versions de l’app Renfe Ticket.
Aposta per la digitalització
La incorporació d’aquesta nova línia de viatges a Renfe.com incideix en l’aposta pel servei i la digitalització que Renfe busca per oferir un nou valor associat al viatge en tren en un dels mercats més actius d’internet, transport i turisme. Serveix també als clients del nou programa de fidelització +Renfe poder incrementar els punts Renfe cada vegada que contractin qualsevol dels serveis.
A l’evolució en la velocitat cal afegir molts altres avenços que han aportat comoditat i efectivitat a la manera com es viatja avui en dia. Les millores tècniques en els mitjans de transport han vingut acompanyades de conceptes com ara fiabilitat, puntualitat i confort, sense deixar de banda els beneficis ambientals i econòmics.
D’altra banda, l’exigència del viatger de rapidesa i eficiència ha trobat un aliat bàsic a internet. El client vol que el viatge s’adapti a les seves necessitats i encarregar-lo des de casa. La possibilitat de planificar i comprar el viatge en línia, com és el cas de l’AVE, ha forçat els mitjans de transport a adaptar els seus serveis a aquesta nova realitat. La consulta, la possibilitat de canviar el bitllet i la personalització del viatge han de ser presents en l’oferta de viatges.
A tot això cal sumar-hi les millores en política mediambiental, ja que l’estructura dels trens és cada vegada més lleugera i amb un disseny aerodinàmic, fet que facilita un menor consum energètic. L’alta velocitat entre el 1992 i el 2016, tant de llarga distància com de mitjana distància, ha permès un estalvi estimat de 4.286 milions d’euros.
En els nou anys de funcionament, 52,3 milions de viatgers han utilitzat els serveis AVE en el corredor Madrid-Saragossa-Lleida-Camp de Tarragona-Barcelona-Figueres en els 180.00 trens que han prestat servei en aquest període.
Durant el novè any complet de servei, la xifra es va situar en 7,4 milions de viatgers en els serveis AVE, amb un increment del 6,3% respecte al mateix període anterior. Aquestes dades han permès a l’AVE arribar a una quota de mercat del 62% davant de l’avió en la connexió entre Barcelona i Madrid.
A les dades dels serveis de llarga distància se sumen els viatgers de mitjana distància i alta velocitat Avant que circulen per la línia. Entre Figueres, Girona i Barcelona, van viatjar 783.000 viatgers el 2016, mentre que entre Barcelona, Camp de Tarragona i Lleida ho van fer 403.000. En total, 1,18 milions de viatgers que se sumen als 7,4 milions dels serveis AVE.