El mercat de Sant Antoni rep un milió de visites en un mes
La clientela es consolida amb una mitjana de 20.000 visitants diaris entre setmana i 35.000 els dissabtes
L’Ajuntament destaca que les xifres mostren que l’equipament “ha recuperat el pols” com a proveïdor de fresc i de producte no alimentari “per als veïns del barri”
El mercat de Sant Antoni ha rebut 1.008.376 visitants des de la seva inauguració, el passat 23 de maig, fins al 20 de juny, segons les dades de l’Ajuntament de Barcelona. L’equipament va reobrir fa un mes després de 9 anys d’obres.
En aquestes primeres setmanes el nombre de visites s’ha estabilitzat en 20.000 visitants al dia entre setmana, prop de 30.000 els divendres, 35.000 els dissabtes i més de 20.000 els diumenges, quan el mercat de fresc i els encants estan tancats però hi ha el dominical de llibres.
El regidor de Turisme, Comerç i Mercats, Agustí Colom, ha celebrat “la trajectòria del primer mes”, que consolida “la primera impressió de satisfacció” que van tenir paradistes i veïns els dies posteriors a la inauguració. Per Colom, les bones xifres mostren que el mercat “ha recuperat el pols com a proveïdor” per als veïns del barri, tant de fresc com de producte no alimentari. “I això és el més important”, ha subratllat. Ha matisat, però, que cal ser prudent i esperar que passin uns mesos per confirmar aquesta primera valoració,
L’equipament ofereix ara un total de 226 parades: 52 d’alimentació, 95 d’encants (no alimentari) i les 78 dominical del llibre. A banda, al soterrani del complex s’hi ha habilitat un establiment d’autoservei i un aparcament públic de 400 places. A la tardor està previst que s’obri un establiment d’oferta no alimentària.