A Olot, finestreta única per fer front a la crisi
L’Ajuntament d’Olot i el Consell Comarcal de la Garrotxa obriran al setembre un servei per atendre els particulars, empreses i institucions afectats econòmicament per la crisi sanitària. Amb el nom d’Oficina de Reactivació Econòmica, estarà situada a la seu de l’agència de desenvolupament Dinamig (davant de l’estació d’autobusos) i tindrà un doble objectiu: d’una banda, “impulsar, coordinar seguir i avaluar” el pla de reactivació econòmica de l’Ajuntament d’Olot i el Consell Comarcal (aquest ens l’aprovarà a l’octubre), que inclou 122 accions, i, de l’altra, identificar les necessitats de cada cas i fer-ne un seguiment. A l’oficina s’hi destinaran dos empleats, un dels quals se centrarà en la ciutat d’Olot i l’altre, en la resta de la comarca. El servei es donarà durant un any, segons es va indicar ahir en la presentació, un acte en què van intervenir la regidora Gemma Canalias, el regidor Estanis Vayreda i el conseller comarcal Pere Vila.
En el marc de pla de reactivació ja s’han executat algunes iniciatives i ahir es va anunciar que les pròximes seran la formació en capacitació digital, accions de promoció del talent i un programa de fidelització dels clients de diferents sectors econòmics.