Societat

Zaz, primera confirmació del Festival Sons del Món 2023

La cantant francesa presentarà el 3 d’agost a Roses el seu cinquè disc, ’Isa’

La francesa Zaz és la primera artista confirmada del cartell del festival Sons del Món 2023. La cantant actuarà a Roses el dia 3 d’agost convidada pel certamen per presentar el que és el seu cinquè disc, ’Isa’, publicat la tardor del 2021. Zaz ha anat creixen en èxit i popularitat i ja ha protagonitzat tres gires mundials. És autora de temes prou coneguts com ’Je veux’ i ’On ira’, i farà parada al municipi empordanès en el marc de la gira mundial ’Organique Tour’. Les entrades pel seu concert a Roses es posaran a la venda aquest divendres. Pel que fa al festival, la 16a edició es manté novament a la Ciutadella de Roses i el seu cartell s’anirà ampliant els propers dies, segons informen els organitzadors.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compromís Nacional per un Turisme Responsable, cap a un nou model turístic més ètic i innovador

La Fundació “la Caixa” i CaixaBank donen suport a la 10a edició de La Magic Line, la caminada solidària de Sant Joan de Déu

transport

Nou hores sense TAV de Barcelona a Figueres i afectacions a la resta de línies

barcelona / Girona

Un informe que recull dades i no “percepcions”

barcelona

Barcelona resisteix

barcelona
EVA BACH
PEDAGOGA

“A l’adolescent li cal un horitzó amb esperança”

Barcelona
Mobilitat

Avanza: el caos del bus al Baix Llobregat

Castelldefels
Figueres

El POUM de Figueres limita el creixement i aposta per la sostenibilitat

figueres

Concentració a Girona demanant la llibertat de Ponsatí

GIRONA