Societat

gastronomia

Gran èxit en la obertura de la tercera edició de la Barcelona Wine Week

Centenars de persones participen en el saló del vi de referència de l’Estat

S’espera que en tres dies passin per aquest certamen més de 20.000 persones

S’ha inaugurat la tercera edició del Barcelona Wine Week, que reuneix, al pavelló 8 de Montjuïc de la Fira de Barcelona, 828 bodegues i 70 segells de qualitat, un 27% més que el 2022, i 70 segells de qualitat més que en l’edició passada. La BWW ofereix a partir d’aquest matí i fins el dia 8 un programa de ponències i una cinquantena de tasts de vi amb prop de 90 experts. S’espera que 20.000 professionals del sector del vi passin per aquest saló que, aquest matí, ja està ple de gom a gom.

El recinte es divideix en dos sectors: BWWHub, que acull conferències i taules rodones sobre sostenibilitat, innovació o digitalització de les bodegues; i una zona de degustació. L’edició d’enguany porta per lema ’Espanya, un mosaic singular de sòls’ i proposarà un “viatge immersiu” pels vins de l’Estat. Pel president del Barcelona Wine Week, Javier Pagés, aquest saló és “la primera gran cita firal” de l’any pel sector i arriba “amb el propòsit de donar visibilitat a la gran riquesa de terrenys del país, analitzar els reptes del futur de la indústria vitivinícola i oferir oportunitats de negoci”.

La fira preveu reunir prop de 1.800 compradors de l’Estat i dels Estats Units, Canadà, Alemanya, Països Baixos, Regne Unit, Bèlgica, Xin, Brasil i Japó. L’organització del saló ha destacat que actualment l’Estat és el tercer productor de vi del món, amb 40,5 milions d’hectolitres el 2022; el primer exportador en volum i el tercer en valor..



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

A informació pública les expropiacions de la nova plaça d’Espanya de Girona

GIRONA

Palamós habilitarà la visita virtual al refugi de la Guerra Civil al pati de l’escola La Vila

palamós
societat

La CUP-SOM POBLE amplia les candidatures a les comarques gironines

girona

Madrid insta a reactivar el grup de treball per al traspàs de rodalies

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Jornada assolellada

Barcelona

Els lletrats de l’administració de justícia pacten amb el govern espanyol i paren la vaga

BARCELONA

Defensem el tren de l’Empordà reclama l’estació de Figueres on és ara i amb les vies soterrades

figueres

Ampliació de la llar d’infants municipal de Banyoles

BANYOLES

Llum verd als lectors de matrícules de la Garrotxa

OLOT