Societat

pròxim orient

Ja són més d’11.000 els morts per la catàstrofe sísmica

Turquia, Síria i el Kurdistan busquen a la desesperada supervivents dels terratrèmols

Les baixes temperatures compliquen les tasques de recerca

L’últim balanç de víctimes mortals confirmades dels terratrèmols registrats dilluns a Turquia, Síria i el Kurdistan eleva la xifra a més d’11.000 i a més de 42.000 el nombre de ferits, que pot encara continuar creixent a mesura que passin les hores. Queden encara moltes persones atrapades sota la runa dels milers d’edificis esfondrats pels potents tremolors i les possibilitats de trobar supervivents es van reduint a mesura que passen les hores.

Els equips d’emergències han treballat tota la nit buscant supervivents entre la runa de la catàstrofe sísmica i continuen buscant aquest matí. Les tasques de recerca s’han convertit en una cursa desesperada contra el temps. Unes tasques que s’han vist complicades per les baixes temperatures. Més de vuit persones han estat rescatades fins ara d’entre la runa a Turquia, segons va dir dimarts a la tarda el vicepresident turc, Fuat Oktay. Cada vegada, però hi ha menys esperança.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Nou concurs per descobrir la Ruta del Ferro als Pirineus

ripoll

Barcelona obre la porta a canviar un festiu per facilitar l’obertura del comerç per Sant Jordi

Barcelona
societat

Expedientaran els Mossos que van agredir dos joves a Cerdanyola

barcelona

La patronal d’oci nocturn es persona en el cas de l’agressió sexual al Poble Espanyol

barcelona
SIOCIETAT

Treballs a contrarellotge per la festa de la superilla

barcelona
FESTES

Roses recull taps de suro per fer les catifes de Corpus

ROSES

Més de 2.000 hectàrees cremades i 1.500 desallotjats en l’incendi entre Castelló i Terol

castelló

Un 22% més d’ajuts i serveis per a les empreses catalanes

Medi Ambient

Paisatges adaptables

SORIGUERA