Societat

societat

Treballadors d’IQOXE tallen l’N-340 a Tarragona per protestar contra l’acomiadament del president del comitè d’empresa

El sindicalista recopila informació per denunciar la companyia per acomiadament improcedent

Prop de 200 persones han tallat aquest dimecres a la tarda durant una hora la carretera N-340 a l’alçada del barri de Bonavista de Tarragona per protestar contra l’acomiadament del president del comitè d’empresa d’IQOXE, Fran Pizarro.

La mesura disciplinària es va produir la setmana passada després que el representant dels treballadors agredís un altre sindicalista d’UGT durant una reunió. Pizarro ha explicat que està “recopilant informació” per denunciar l’empresa per acomiadament improcedent els pròxims dies.

El secretari general d’indústria de CCOO a Tarragona, José Manuel Martín, ha indicat que es tracta d’un cas de “repressió sindical” i ha demanat la “readmissió immediata” de Pizarro.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El Gat Bornaix celebra el 15è aniversari tornant a Sant Miquel de Cruïlles

cruïlles, monells i sant sadurní de l’heura

Catalunya va rebre 1,5 milions de turistes a l’abril

barcelona

El Parc Taulí cura un aneurisma gegant pediàtric amb una tècnica mínimament invasiva

barcelona

Torna el Festival Indika a la ciutat ibèrica d’Ullastret

ullastret

La baixa per menstruació dolorosa ja es pot demanar

Barcelona

El Hard Rock gastarà més d’un milió de m3 d’aigua anuals

barcelona

Mor un motorista en un accident a la C-32 a Cubelles amb dos furgonetes per la presència d’un senglar

barcelona

Regants del Canal d’Urgell continuen fent pous tot i les darreres pluges

Golmés

Barcelona-Pequín: la porta amb la Xina es torna a obrir

Barcelona