Societat

L’AMB incorpora 66 nous autobusos sostenibles

En els propers mesos se n’incoporaran 199 més a la flota metropolitana

L’Àrea Metropolitana de Barcelona ha incorporat a la seva flota 66 nous autobusos sostenibles en els últims dos mesos. Es tracta de vehicles híbrids i elèctrics que ja circulen per la corona de la capital catalana, i als que se n’hi sumaran uns altres 199 en els propers mesos. Per dur a terme aquesta renovació s’han invertit més de 110 milions d’euros, amb el propòsit que abans que acabi el 2023, més d’un 65% de la flota de Bus Metropolità sigui sostenible.

Els 66 nous autobusos que s’han destinat als serveis del Baix Llobregat Sud (que connecta els municipis de Castelldefels, Gavà i Viladecans amb Barcelona), i a l’àmbit de Sant Boi de Llobregat, que connecta aquesta població amb Barcelona i amb altres municipis com Sant Joan Despí, Cornellà de Llobregat i l’Hospitalet de Llobregat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Mor un dona electrocutada i el seu fill queda ferit greu mentre netejaven la seva piscina a Torrefarrera

barcelona

El Gerunda FC denuncia “desigualtats” envers l’equip masculí amb qui comparteix camp

GIRONA
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ruixats al nord

barcelona

Denunciat un motorista per conduir amb bosses i cadires a Blanes

blanes
La Garrotxa

El vulcanisme més recent a la Península és el del camp volcànic garrotxí

Olot

Queixes veïnals per l’alt volum dels concerts de Coldplay a Barcelona

barcelona
medi natural

Catalunya té 27 espècies en perill crític d’extinció

barcelona
OBITUARI

Mor Ignasi Batlle, cofundador de la multinacional Oliver i Batlle i exdirectiu de la Penya

ROCÍO DE LA CHICA I MIGUEL ÁNGEL CORRALES
TERAPEUTES ESPECIALITZATS EN RELACIONS DE PARELLA

“En una separació la família no es trenca, canvia de motlle”

Girona