Societat

Trànsit preveu una cap de setmana complicat a l’AP-7 per la Segona Pasqua i la F1

El Servei Català de Trànsit (SCT) preveu un cap de setmana llarg “complicat”, sobretot a l’AP-7, per la coincidència de la festa de la segona Pasqua el pròxim dilluns i la celebració del Gran Premi de la Fórmula 1 al Circuit de Barcelona-Catalunya. Es preveu que surtin de l’àrea metropolitana de Barcelona uns 470.000 vehicles entre la tarda de divendres i el matí de dissabte. Pel dispositiu de seguretat, es mobilitzaran 1.168 agents i es preveuen fer 1.022 controls.

Davant la previsió de complicacions, el director del SCT, Ramon Lamiel, ha demanat a la ciutadania que planifiqui la sortida i el retorn i que utilitzi vies alternatives a l’AP-7, com la C-32 nord per evitar congestions.

La segona Pasqua és festiu local el 5 de juny a una quarantena de municipis catalans, principalment de l’àrea metropolitana de Barcelona, entre els quals hi ha Barcelona, Badalona, Sant Adrià de Besòs, Cornellà de Llobregat, el Prat de Llobregat o Mataró, entre d’altres. Per això la previsió de l’operació tornada s’espera per dilluns entre les 12g i les 24h, amb uns 280.000 vehicles.

Pel que fa a la Fórmula 1, sobretot es preveu una afluència d’aficionats a l’AP-7 per arribar al Circuit diumenge entre les 11 h i les 14 h i la franja de sortida amb més congestió, entre les 16 h i les 19 h.

Vies de la costa

Trànsit preveu més problemes de circulació a les zones costaneres, principalment divendres a la tarda i dissabte al matí i, per la fase de tornada, diumenge i dilluns a la tarda. En concert es preveu una circulació densa a les vies d’accés a localitats costaneres com l’N-340 al Vendrell i Altafulla, l’N-II a Tordera i a la Costa Brava a la C-31 a Santa Cristina d’Aro i a la C-65 a Llagostera.

En l’operació tornada de diumenge i dilluns a la tarda s’instal·laran, carrils addicionals en sentit contrari a l’habitual a l’AP-7 entre Llinars i Montornès del Vallès (diumenge), de Sant Celoni a Montornès (dilluns); a l’AP-7 i B-23 entre Vilafranca i Molins de Rei; i a la C-32 nord entre Sant Andreu de Llavaneres i Montgat.

A més, es preveu restringir la circulació de vehicles pesants el pròxim dilluns.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Vall d’Hebron escurça el temps de resposta amb pacients d’ictus

barcelona
societat

Figueres col·labora amb la selecció de personal del centre logístic d’Amazon d’El Far

figueres
societat

La Cursa de la Dona celebrarà la desena edició el proper 8 d’octubre

girona
societat

Support-Girona considera que “no s’ha entès” la nova llei de capacitat jurídica per persones amb discapacitat

girona
gastronomia

Obre la fira del cafè a la Farga de l’Hospitalet

L’Hospitalet de Llobregat
SOCIETAT

Mor als 96 anys Enriqueta Baulida, testimoni dels bombardejos de la Guerra Civil a Girona

societat

Un 40% més de denúncies per beure alcohol al carrer a Platja d’Aro

castell-platja d’aro
medi ambient

La plaga de conills obliga a engegar mesures de control de la població en 17 municipis d’Osona

roda de ter
EQUIPAMENTS

Comença la rehabilitació de Can Tomàs Teixidor de Banyoles

BANYOLES