Societat

Tallada l’AP-7 a la Roca del Vallès per un accident

El sinistre entre un vehicle i una motocicleta encara provoca retencions a la via en sentit sud

El tall s’ha efectuat quan ha aterrat un helicòpter per evacuar un ferit

Un accident entre un vehicle i una motocicleta ha obligat a tallar aquest matí de dissabte l’AP-7 perquè pogués aterrar un helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) per evacuar un ferit, cosa que ha provocat retencions en aquesta via troncal de circulació.

Fonts del Servei Català del Trànsit han informat a Efe que la topada ha passat a dos quarts de deu del matí al punt quilomètric 129,5 de l’AP-7, a l’altura de la Roca del Vallès (Vallès Oriental) en sentit sud.

Arran de la col·lisió entre un turisme i una motocicleta, el SEM ha evacuat en helicòpter a l’Hospital de Sant Pau una persona ferida menys greu. L’operatiu, en què han participat a més de l’helicòpter dues ambulàncies, quatre dotacions de Mossos i tres de Bombers, ha obligat a tallar l’autopista en sentit sud. Un cop s’ha evacuat el ferit i s’han desplaçat els vehicles accidents fins al marge de l’autopista, el trànsit s’ha reobert, però encara es registren més de tres quilòmetres de retencions en sentit Tarragona, segons el Servei Català del Trànsit.

En sentit contrari, cap a Girona, també es registren retencions, de més de 8 quilòmetres entre la Roca i Mollet del Vallès, segurament per l’efecte tafaner, que fa que els conductors redueixin la marxa per mirar l’accident.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

infraestructures i servies

En marxa el projecte per millorar la canalització del Raig de la Bisbal

la bisbal d’empordà

Comença la vacunació a les residències de gent gran

barcelona
gastronomia

L’Hospitalet acull el primer Fòrum al voltant del cafè

Barcelona

El congrés Biospain batrà rècords en el seu vintè aniversari

barcelona

Primer simulador per aprendre a conduir camions i autobusos a les comarques gironines

girona

Lluèrnia proposa redescobrir l’Eixample Malagrida

olot

Projecte per millorar l’ocupabilitat de joves que ni estudien ni treballen

girona

Joan Boadas pren possessió del càrrec aquest dimarts

girona

Salt posa al dia els parcs infantils

salt