Societat

Espectacular incendi sense ferits d’un autobús a Barcelona

És el tercer vehicle d’aquest model que crema en poc temps

Espectacular incendi sense ferits d’un autobús al carrer Santaló de Barcelona. És un vehicle de la línia V13, concretament el model 30, un model antic que ja ha patit com a mínim tres incendis en molt poc temps, l’últim el passat mes de juliol al costat de la sortida de metro de Canyelles, a la via Favència amb plaça Karl Marx. En aquella ocasió el vehicle no traslladava passatgers.

L’incendi d’avui s’ha registrat cap a les deu del matí. Segons han indicat alguns testimonis, el conductor ha aturat el vehicle i ha fet baixar els usuaris. Ell també ha abandonat el vehicle. Poc després l’autobús s’ha incendiat i les flames, molt espectaculars, han calcinat alguns cotxes i han causat destrosses a un edifici proper.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El Govern planteja reestructurar el cànon de l’aigua perquè pagui més qui gasta més

barcelona

L’arbre de Nadal de Sant Hilari fa onze metres d’alçada

SANT HILARI SACALM
BARCELONA

Barcelona renovarà els Jardinets de Gràcia el 2024

BARCELONA
SOCIETAT

Mor l’activista Jordi Pastallé, activista i fundador de l’ANC a Sant Quirze

Un celler de la DO Empordà participarà a la Festa del Vi Novell de Barcelona

espolla
la Nou de Berguedà

Plantegen tancar un camí que es col·lapsa per evitar cues a la C-16a la Nou de Berguedà

Nou de Berguedà
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Precipitacions febles

barcelona
ADMINISTRACIÓ

L’ajuntament de Girona incorporarà un tècnic/a per millorar l’eficiència energètica

GIRONA
SOCIETAT

Liechtenstein, de dol per la mort sobtada del príncep Constantí