Societat

La Guàrdia Urbana estrena agents amb càmera de vídeo

El dispositiu de filmació s’activarà en moments de desordres públics greus o de situacions de risc per als policies

El cos tindrà 150 dispositius amb un pressupost global de 386.000 euros

L’acusat de la violació d’Igualada va ser gravat seguint la menor

El jove empresonat acusat de la brutal violació d’una menor de 16 anys el passat 1 de novembre a Igualada (Anoia) va ser gravat per càmeres de seguretat seguint de prop la víctima, que de no haver...

Samper vol una BRIMO reforçada

L’exconseller compareix a la comissió que debat sobre el model policial

Defensa l’us de canons d’aigua, com la millor eina contra manifestants

Drons per vigilar platges i actes de masses a Barcelona

L’Ajuntament de Barcelona farà serv ir drons per vigilar les platges de la ciutat i grans esdeveniments de masses. L’Institut Municipal d’Informàtica i BIT Habitat han signat un conveni de col·laboració...

170 expositors per Sant Isidre a Solsona

170 expositors per Sant Isidre a Solsona

Se celebra el segon cap de setmana de maig

Llum verd del Parlament a investigar la pederàstia en l’Església

ERC, CUP, En Comú Podem, PSC i Junts fan costat a la iniciativa de crear una comissió

El diputat Ramon Espadaler fa valdre l’objecció s’absté tot i el suport del seu grup

Omella qualifica els abusos a menors “d’esclavatge que no podem silenciar”

Ada Colau tornarà al jutjat

L’Audiència de Barcelona fa investigar una querella contra l’alcaldessa de Barcelona i dos regidors

Una immobiliaria la denuncia per coaccions i prevariació adminstrativa

“Vaig fer vida com a noia fins als 15 anys i em sentia molt trist”

Als 11 anys li va venir la regla i a mesura que el seu cos canviava el malestar creixia. “Em van començar a créixer els pits i recordo que em sentia fatal”, relata ara l’Adrian del Pozo (Sabadell,...

Llibertat sexual i de gènere

El qüestionament del model binari de sexe i gènere s’obre camí en molts àmbits socials

Els joves, més tolerants amb la diversitat d’opcions

Un ampli ventall d’identitats evita patiment, segons els experts