Infraestructures

L'hotel Sausa de Vilademuls denuncia que ha perdut un 20% dels clients per la senyalització de l'N-II

Una línia contínua hi impedeix l'entrada dels vehicles provinents de Figueres

Serret explica que fa més d'un any que tenen aquest problema i que, fa poc, algú molest per aquest fet va tornar a pintar la línia discontínua. Foment, però, fa pocs dies va repintar-hi a sobre la contínua, i des d'aleshores el problema ha tornat. Serret critica que tota la vida «hi havia hagut dues discontínues», una per girar a l'esquerra provinent de Figueres, i l'altra per sortir de l'establiment i reincorporar-se a l'N-II en direcció cap a Girona. Ara, en teoria, no es pot fer cap de les dues coses, i els vehicles, si volen anar a l'hotel restaurant, Viladasens o Fellines han d'anar fins a Medinyà i recular. En el cas de sortir d'aquests indrets per dirigir-se a Girona, Serret afirma que Foment els ha donat com a solució girar a Sant Esteve de Guialbes, un gir a l'esquerra que sí que és permès, i «fer la suïcida maniobra» de girar al mig d'aquella carretera i reincorporar-se a l'N-II.

Serret considera «indignant» que s'hagin mantingut, en canvi, els girs a l'esquerra a Vilafreser, Sant Esteve o Terradelles, tenint en compte l'argument donat per suprimir el de l'hotel Sausa, i assegura que «extraoficialment» Foment li ha reconegut que aquests s'han mantingut «perquè afectava molta gent, i hi hauria hagut massa queixes» si s'haguessin suprimit. També assegura que en el gir cap al seu establiment mai no hi ha hagut accidents, al contrari que en els altres casos. Igualment assegura que va oferir uns terrenys de la seva propietat per eixamplar aquest tros de l'N-II i poder fer un carril per girar, però que no ha rebut resposta.

Factura protesta

«Fomento ens margina i arruïna amb una N-II tercermundista.» Aquest és el lema que des de fa uns dies els propietaris de l'hotel Sausa han introduït en les factures que fan als seus clients, perquè quedi palès el seu malestar per una situació que, afirmen, els està provocant una perjudici econòmic important. Marc Serret explica que molts dels antics clients que anaven de manera habitual a aquest establiment els han explicat que la causa per la qual ara només hi van puntualment és la desaparició de la línia discontínua, que els obliga a fer molts quilòmetres si volen arribar fins a l'establiment.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona