Infraestructures i serveis

Municipal

Els usuaris del bus posen un notable al servei

Els usuaris atorguen una qualificació de 8,06 sobre 10 al Mataró Bus com a resultat global de l'enquesta anual sobre la qualitat del servei d'autobusos urbans. La nota mitjana ha estat la més alta des que la concessionària, Corporación Española de Transporte, S.L. va començar el servei a la ciutat. Respecte a les dades del nombre de viatgers, durant el 2016 ha augmentat un 4,2% respecte a l'any anterior. L'augment s'atribueix a la millora de la conjuntura econòmica que ha fet possible que el transport públic urbà recuperi els viatgers perduts durant la crisi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona