Infraestructures i serveis

Més viatgers al cremallera de Montserrat

Es registren, fins al juliol, un 21% més d’usuaris que fa un any, segons FGC

Ferrocarrils de la Generalitat ha detectat un increment del nombre de viatgers a les línies turístiques. El creixement més important s’ha registrat al cremallera de Montserrat, que fins al mes de juliol del 2017 ha tingut un 21% més de viatgers que fa un any. Això implica que en la primera part de l’any hi ha hagut 70.800 passatgers més que en el mateix període del 2016. També el cremallera de Núria ha guanyat viatgers, ja que en va registrar 184.545, fet que representa un 9% més que l’any 2016.

Davant l’increment de la demanda, FGC ha decidit reforçar el seu parc mòbil de trens cremallera per guanyar robustesa, fiabilitat i disponibilitat per seguir oferint un servei de transport de viatgers de màxima qualitat. Invertirà 9 milions d’euros en una nova locomotora, dos cotxes remolc i dos cotxes per a la línia de Núria. I traslladarà dues màquines d’aquesta línia cap al cremallera de Montserrat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona