Sense teleassistència en espera de tenir línia a Olot
Una olotina denuncia que fa més de quaranta dies que espera els operaris de Telefónica per activar la línia de telèfon fix
Ara ha dut el problema a l'Oficina de Consum de la Garrotxa
Una dona d'Olot de 83 anys i amb problemes d'arítmia fa més de quaranta dies que espera que Telefónica li instal·li a casa seva una línia de fix de la qual depèn la connexió al servei de teleassistència. La dona, que ha volgut guardar l'anonimat, ha explicat que després de la mort del seu marit, ara fa deu mesos, va decidir traslladar-se a un pis del centre d'Olot per tenir més facilitats de mobilitat. Ella mateixa hi ha afegit que el seu fill va fer els tràmits necessaris a Telefónica perquè li instal·lessin una línia de telèfon fix conservant el mateix número de telèfon que tenia a l'anterior domicili.
Fonts de la companyia li van comunicar que la tindria instal·lada en un termini màxim de dues setmanes, però d'això ja fa més de quaranta dies. La dona ha lamentat que aquest retard li està provocant problemes seriosos, perquè de la nova línia telefònica li depèn la posada en marxa del servei de teleassistència. I és que, vivint sola, aquest servei li dóna la seguretat que, si necessita atenció, només tocant un polsador els serveis d'atenció sanitària i la seva família es posaran en contacte immediatament amb ella. A més, hi afegeix que la teleassistència és per a ella una necessitat bàsica, ja que no té bona mobilitat des que va ser operada dels genolls, on li van haver de col·locar
pròtesis, i, a més, té arítmia.
Després de trucar diverses vegades als serveis de Telefónica 1004 i 1002 per reclamar-los que li instal·lin la línia i de fer-ho també a través de la pàgina del web de la companyia, ara han dut el tema a l'Oficina de Consum de la Garrotxa. La dona confia que amb la intermediació d'aquest organisme públic la companyia Telefónica reaccioni i atengui ràpidament la seva sol·licitud. Mentre no ho faci, aquesta olotina té un mòbil que li han deixat perquè no estigui incomunicada. Això, no obstant, diu que no li soluciona poder tenir activat el servei de teleassistència.