Serveis

Sense teleassistència en espera de tenir línia a Olot

Una olotina denuncia que fa més de quaranta dies que espera els operaris de Telefónica per activar la línia de telèfon fix

Ara ha dut el problema a l'Oficina de Consum de la Garrotxa

Una dona d'Olot de 83 anys i amb problemes d'arítmia fa més de quaranta dies que espera que Telefónica li instal·li a casa seva una línia de fix de la qual depèn la connexió al servei de teleassistència. La dona, que ha volgut guardar l'anonimat, ha explicat que després de la mort del seu marit, ara fa deu mesos, va decidir traslladar-se a un pis del centre d'Olot per tenir més facilitats de mobilitat. Ella mateixa hi ha afegit que el seu fill va fer els tràmits necessaris a Telefónica perquè li instal·lessin una línia de telèfon fix conservant el mateix número de telèfon que tenia a l'anterior domicili.

Fonts de la companyia li van comunicar que la tindria instal·lada en un termini màxim de dues setmanes, però d'això ja fa més de quaranta dies. La dona ha lamentat que aquest retard li està provocant problemes seriosos, perquè de la nova línia telefònica li depèn la posada en marxa del servei de teleassistència. I és que, vivint sola, aquest servei li dóna la seguretat que, si necessita atenció, només tocant un polsador els serveis d'atenció sanitària i la seva família es posaran en contacte immediatament amb ella. A més, hi afegeix que la teleassistència és per a ella una necessitat bàsica, ja que no té bona mobilitat des que va ser operada dels genolls, on li van haver de col·locar
pròtesis, i, a més, té arítmia.

Després de trucar diverses vegades als serveis de Telefónica 1004 i 1002 per reclamar-los que li instal·lin la línia i de fer-ho també a través de la pàgina del web de la companyia, ara han dut el tema a l'Oficina de Consum de la Garrotxa. La dona confia que amb la intermediació d'aquest organisme públic la companyia Telefónica reaccioni i atengui ràpidament la seva sol·licitud. Mentre no ho faci, aquesta olotina té un mòbil que li han deixat perquè no estigui incomunicada. Això, no obstant, diu que no li soluciona poder tenir activat el servei de teleassistència.

LA XIFRA

45
dies
fa que una olotina va demanar a Telefónica la instal·lació d'una línia fixa per activar la teleassistència.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona