Debaten com redirigir la marca de Lloret
Pau Canaleta guia dimecres la jornada ‘Repensa Lloret', que té uns 200 inscrits
Set ponències i la participació del públic assistent haurien de permetre, dimecres, debatre com ha de ser el Lloret del futur o com s'ha de redirigir la marca de la destinació turística. “El que intentarem és definir molt clarament a quins públics ens adrecem i a quins conceptes volem que sigui vinculat Lloret”, indica el consultor en comunicació Pau Canaleta, en qui l'Ajuntament ha delegat l'organització de la jornada Repensa Lloret, demà passat, a l'hotel Evenia Olympic Palace.
Lloret és una marca amb una imatge concreta. “Lloret és una marca potent, que fa temps que existeix i molt condicionada a un turisme potent, de masses, de sol i platja.” Per Canaleta, “quan parlem de marques, no estem pensant ni en una campanya de promoció, ni en un eslògan, ni en un logotip, sinó que treballem el camp de les percepcions i, sobretot, el que li ve la gent al cap quan sent el nom [...] Si volem que sigui turisme familiar, quin conceptes vincularem a Lloret?”
L'objectiu de la jornada és “tenir clar què vol dir el concepte de marca a l'hora de comunicar la destinació de Lloret”, assenyala Canaleta. El regidor de Turisme, Joan Gou (CiU), diu que la jornada ja té 200 inscrits. Més informació en el web repensa.lloretdemar.org. Els ponents seran, entre d'altres, el professor de turisme José Antonio Donaire (UdG) i l'expert en innovació hotelera Fernando Gallardo.