Infraestructures i serveis

Level unirà Barcelona amb Santiago de Xile i Nova York a partir del 2019

El conseller delegat de la companyia no tanca la porta als vols directes amb Tòquio en un futur

L’aerolínia Level ha anunciat aquest dijous que enllaçarà en un vol directe els aeroports del Prat amb els de Santiago de Xile i el JFK de Nova York a partir del 31 de març i el 27 de juliol del 2019, respectivament. A la capital xilena, començarà operant dos cops per setmana fins a augmentar a quatre a finals de juliol a partir de 219 euros, mentre que cap a la ciutat nord-americana oferirà tres vols per setmana amb tarifes que partiran dels 99 euros. A més, el conseller delegat de la companyia, Vincent Hodder, també ha avançat que al juliol s’incrementarà de dos a tres les freqüències entre la capital catalana i San Francisco. D’aquesta manera, Level volarà directe a Boston, Nova York, San Francisco, Buenos Aires i Santiago de Xile. D’altra banda, Hodder no ha tancat la porta en un futur a estudiar altres rutes des de Barcelona cap a l’Àsia o l’Àfrica, en especial a Tokio.

El conseller delegat de Level, Vincent Hodder, ha explicat que l’aerolínia posa en marxa la ruta cap a Xile perquè es una de les que no estava operativa des de l’Aeroport del Prat i, per tant, una “bona oportunitat” per connectar amb l’Amèrica Llatina, i que s’ha apostat pel vol amb Nova York perquè és la ruta “més gran de totes” des de Barcelona.

Sobre la possibilitat de l’esperada connexió entre Barcelona i Tòquio, Hodder ha subratllat que estan molt interessants en totes les rutes i “oportunitats” des de Barcelona però ha assenyalat que per ara l’aerolínia no disposa de suficients aparells. En aquest sentit, Hodder ha comentat que per posar en funcionament una nova ruta s’estudien molts factors, entre d’altres si alguna companyia l’opera abans o per exemple aliances entre IAG i Latam, com ha estat en el cas de Xile.

D’altra banda, Hodder ha defensat que la ruta amb Nova York que ja opera American Airlines des de Barcelona no se solaparà amb la què farà ara Level, tot i que ambdues són del mateix grup. “La introducció del low cost augmenta el mercat i estimula més passatgers a viatjar. El mercat més molt gran i pot absorbir aquesta capacitat sense cap problema”, ha assegurat el conseller delegat de Level.

La flota a Barcelona ha crescut amb tres aparells nous i se n’espera un més per l’any que ve. La companyia opera tots els vols amb un A330-200, amb capacitat per a 314 passatgers, de les quals 293 són en classe econòmica i 21 en classe Premium.

Level -que pertany a IAG juntament amb Aer Lingus, British Airways, Iberia i Vueling- va començar a operar el juny del 2017 i des d’aleshores ha transportat 420.000 passatgers a Barcelona en 1.512 vols, segons l’aerolínia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona