Comunicació

zàping

«La búsqueda»

Encara és d'hora per veure el canvi que pot introduir Mediaset en els continguts de Cuatro, però s'hi acaba d'estrenar un programa que d'entrada seria més típic de Tele 5 o Antena 3. El títol és molt clar: La búsqueda. L'enèsim format de recerca de gent. En aquest cas no pesa tant el servei públic (buscar desapareguts) com en el programa degà de tot plegat, ¿Quién sabe dónde?, sinó que el pes recau en històries personals més lacrimògenes, com les que trobaríem a El diario: bàsicament familiars que fa anys que no se sap on són i recerca de pares o fills biològics. El toc Cuatro ve del reporterisme: No hi ha ni plató ni presentadors, sinó que són cinc reporters els que segueixen la pista de les persones a cercar, i el gran què és que fan tot el periple, que ja es mira que sigui llarg i enrevessat, acompanyats pel mateix protagonista, el que ha fet l'encàrrec al programa. L'estrena, divendres, va anar bastant bé (9,2%). En aquest sentit, s'ha de reconèixer que Cuatro ha sabut trobar bones combinacions per als divendres a la nit, articulades a partir del tàndem format per diversos coach i l'estrella, Callejeros. Ara, si just després alternen 21 días i La búsqueda, els pot quedar la nit rodona en audiència.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.