Comunicació

zàping

«Fresa ácida»

Les grans privades espanyoles tornen a apostar per espais d'humor en una de les franges televisives més complicades: l'anomenat access prime time, el que va de l'informatiu del vespre a l'inici de l'horari estel·lar. Les dues privades petites hi tenen dos dels seus productes més potents –El hormiguero i El intermedio– i les grans no acaben últimament de sortir-se'n. Els seus últims intents han estat d'humor però de gags, ficció –Escenas de matrimonio 2 i Padres–, i ara, com deia, tornen a espais més semblants a la competència. Antena 3 estrenarà dilluns El club del chiste i Tele 5 va llançar dijous Fresa ácida, un espai totalment prescindible que segueix clarament l'estela de G-20. En lloc de Risto hi ha tres nenes mones –capitanejades per Carmen Alcayde, que va de fracàs en fracàs– en un intent gens dissimulat de sumar audiència. Elles s'autoproclamen «defensores del poble», parlen d'un «espai denúncia» i de «buscar les pessigolles als dolents» i van seguint un rànquing. Igual, igual que G-20. Només que elles surten més que Risto, però és que són tan poc naturals i tenen tan poca gràcia que fins i tot s'enyora l'exjurat d'OT. I és que davant d'imitacions, sempre em quedo amb l'original.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.