Cultura

Els desnonaments, en una pel·lícula musical

La cantant Sílvia Pérez Cruz fa el seu debut com a protagonista de cinema amb la pel·lícula musical Cerca de tu casa, rodada fa poc a Barcelona. Interpreta una dona amb una filla de 10 anys que és desnonada del seu pis i van a viure amb els pares, amenaçats també pel banc perquè l'havien avalat.

L'argument de Cerca de tu casa és una història ben coneguda, que li ha passat a centenars de milers de persones a l'Estat espanyol els darrers anys. El cineasta Eduard Cortés (El pallasso i el führer, Ingrid, The Pelayos) dirigeix aquesta pel·lícula que vol mostrar que el desnonat no és el fracassat, sinó que el que falla és el sistema. Ho fa, però, amb un gènere sorprenent, per la temàtica que aborda. Eduard Cortés explica en les notes promocionals del film: “És una manera de donar a aquesta realitat, que tan bé coneixem, una mirada nova, més emocional, més imprevisible.” “A més –afegeix–, el musical com a gènere converteix en cinematogràfic allò que veiem cada dia a les notícies i que ens preocupa.”

Les coreografies “no només busquen espectacularitat, també intenten expressar d'una manera diferent escenes lamentablement tan repetides”. El repartiment es completa amb Lluís Homar, Adriana Ozores, Iván Massagué i Oriol Vila.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Joan-Lluís Lluís guanya el Premi Òmnium a la Millor Novel·la de l’Any per ‘Junil a les terres dels bàrbars’

barcelona
Crítica
música

Brams, entre baules al Barnasants

la crònica

Les paraules no fan nosa

Mirador

Cinema a les sales?

‘Dune’ i ‘Mare of Easttown’, millors pel·lícula i sèrie de l’any

Girona

El Terracotta Museu de la Bisbal d’Empordà recupera visitants

La Bisbal d’empordà

Mor als 83 anys el dibuixant Jean-Claude Mézières, creador de la sèrie Valérian i Laureline

París
Crítica
cinema

Millor amagar el monstre

Cultura

El cine que ens interpel·la

BESCANÓ