Canals

Cinc marques sota un sol sostre

El Grup Sadurní ha ampliat el seu volum de negoci amb Girmoto SL, una nova concessió oficial a les comarques gironines de les cinc marques de motos propietat de la firma italiana Piaggio

A les instal·lacions del Grup Sadurní a Fornells de la Selva ja no hi ha únicament la concessió de dues marques de cotxes, Mazda i Chevrolet, sinó que recentment s'hi han incorporat les cinc marques de motos (Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia i Derbi) que componen el Grup Piaggio. Hi ha res millor que reunir una oferta tan variada i amb àrees perfectament diferenciades sota un mateix sostre? «Tenim clients de cotxes que per les seves necessitats també tenen al cap l'adquisició d'una moto, ens en parlen, i ara els donem resposta», comenta Sadurní Tarrés, a qui el caràcter emprenedor l'ha tornat a empènyer, ara davant l'oportunitat d'optimitzar una sòlida estructura (instal·lacions i personal) ja existent, a satisfer els requisits del Grup Piaggio agrupant no només motos de les seves cinc marques sinó també els recanvis per a la xarxa de subagents –més d'un centenar, cosa que garanteix la proximitat a l'usuari– i enriquir l'oferta als clients.

Xavier Vilalta: «Ara mana la moto lògica i pràctica»

Xavier Vilalta, responsable de màrqueting de la xarxa comercial del Grup Piaggio a l'Estat espanyol, valora positivament iniciatives com les del Grup Sadurní perquè «és important fomentar el paral·lelisme entre el món de la moto i el del cotxe» en aspectes com ara la relació amb el client i la imatge. Amb aproximadament el 20% de quota al mercat estatal, l'objectiu del Grup Piaggio és «continuar evolucionant», i un bon camí per fer-ho és acostar la moto al cotxe i fer-los compartir un mateix sostre. I més encara amb els canvis de plantejament que exigeix la situació econòmica actual. «Alguns dels que fa dos o tres anys van deixar de fer els desplaçaments del dia a dia amb cotxe i es van decidir per un escúter de 125 cc, ara pensen en un de cilindrada superior, que en el Grup Piaggio centrem en 350 cc», diu Vilalta. «Ara mana la moto lògica i pràctica. En general, els reclams ja no són la potència i les prestacions, sinó l'ecologia i el poc consum», hi afegeix. I com que mana la mobilitat urbana, els escúters són actualment el valor més fort –i aquí hi el Grup Piaggio hi juga una bona carta–, mentre que en motos purament de carretera les esportives han cedit protagonisme a les trail, ideals per viatjar de forma tranquil·la.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.