Comunicació

La mirada

La publicitat a ‘La noria'

Em sembla més aviat un tema d'imatge benpensant

Ja fa uns quants dies que es parla de la polèmica aquesta de les marques comercials que han retirat la seva publicitat de La noria perquè van considerar inapropiat enunciar-se en el mateix programa que va entrevistar la mare del Cuco, un dels implicats en la mort de Marta del Castillo. A mi tampoc em va agradar gens aquella entrevista, és un tema que em provoca repulsió i donar veu a aquesta senyora no crec que aporti gran cosa més enllà d'una morbositat gratuïta i, cosa que és pitjor, molt poc interessant. El mal gust dels judicis paral·lels a la televisió ja fa massa anys que s'arrossega –des del cas Alcàsser al Mississippi de Pepe Navarro– i valdria la pena deixar de banda tan tinyosa pràctica. Dit això, he de dir que coincideixo bastant amb l'opinió de Jordi González quan va atribuir la decisió de les marques a una campanya publicitària encoberta i gratuïta. Si vols retirar la publicitat, fes-ho, però no cal que enviïs notes de premsa fent-ho saber. I per què ara i no abans? L'entrevista de la discòrdia no és pas tan diferent a moltes anteriors fetes a Tele 5 i a altres emissores. Es pot patrocinar Más allá de la vida, DEC o La caja i no La noria? Si podem, sempre està bé desviar-se de la hipocresia. També he de dir que no em va acabar de convèncer el discurs inicial de González a La noria de dissabte. Amb un to massa victimista va parlar de censura i no crec que sigui aquesta la qüestió. Em sembla més aviat un tema d'imatge benpensant, de cansada rutina políticament correcta. I això encara fa més mandra.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.