Comunicació

El zàping

Hortalissa amiga

Ruperta reneix verda, curta i rabassuda:
el cogombre

Tele 5 i La Sexta lideren la campanya televisiva en defensa del cogombre. Tot va començar mig en broma mig seriosament, a les xarxes socials amb el lema pepinorevolution. La Sexta es va fer ressò d'aquestes iniciatives i, a més d'explicar-ho en una notícia de tres minuts amb un to i llenguatge més propis de Vuélveme loca que d'un informatiu, s'ha afegit a la campanya. Com? En el debat Al rojo vivo regalen cogombres als tertulians. I Tele 5 impulsa el cogombre a la seva manera; sembla que se'n riguin. El lema ho diu tot –¡Estamos contigo, Pepino!– i el vídeo –en diuen homenatge a l'hortalissa amiga– és un muntatge a base de fotos dels presentadors insígnies jugant amb un parell de cogombres; com si fos una nova mascota televisiva: la carbassa Ruperta de l'1, 2, 3, reneix verda, curta i rabassuda. Es nota, però, que no li han encarregat a una agència de publicitat, amb temps i pressupost, sinó que ha estat un dit i fet. També demanen a la gent que enviï una foto amb el cogombre. Com el que fa TV3 per Nadal o quan guanya el Barça i els papes i mames envien imatges dels fills embolcallats de blaugrana o vestits de pastorets.

Perquè GH s'ha acabat i la Milá no pot improvisar una arenga ni una disfressa de cogombre. Però J.J. Vázquez és capaç d'enviar una caixa de cogombres a Playa Uva perquè Sonia Monroy, Tamara Gorro i Paquirrín, enfangats després d'alguna prova, facin un nou vídeo eròtic promocional. Ara només falta que les Dues dones divines de TV3 decideixin salvar també el cogombre. Ai, no, que aquí, més que cogombres, tenim pebrots.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.