cultura

comunicació

Èxit d’audiència pel desenllaç de la sèrie ‘Merlí’

El desenllaç de la sèrie de TV3 Merlí va ser dilluns a la nit un èxit d’audiència i va batre el rècord d’espectadors de la producció. La bona acollida va fer que la sèrie se situés per damunt del talent show de TVE-1 Operación triunfo. L’aposta de l’emissora pública catalana de dedicar la vetllada a Merlí es va revelar com un encert; el programa especial La nit de Merlí va ser l’espai més vist del prime time a Catalunya, amb una mitjana de 623.000 espectadors i una quota de pantalla d’un 19,8%. Després, l’episodi final de la sèrie va ser vist per un total de 620.000 espectadors, amb una quota de pantalla d’un 22,2%. Operación triunfo va aconseguir 342.000 espectadors i una quota de pantalla d’un 18,5%.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia