Arts escèniques

L’APUNT

Qui ordena les línies vermelles?

En aquests mesos de Covid-19 (i els que seguiran) s’ha constatat més que mai la precarietat de la cultura. Era una alarma que es coneixia i que ara ha esclatat i ha deixat un escenari dantesc, d’incertesa sanitària i política. A Catalunya, afortunadament, fa uns mesos, que havia nascut una plataforma àmplia i integradora per recuperar passes perdudes en el pressupost de la Generalitat (Actua Cultura 2%). Això ha permès tenir un node de consens per jerarquitzar les emergències culturals. Segur que continuen sent insuficients, però miren de tapar al màxim les fuites d’aigua. Pel 5 d’octubre hi ha una proposta de l’Estat espanyol Convoca la Cultura que també voldrà posar límits. Tot és ben rebut, si és coordinat i consensuat. Ara, amb tanta dispersió d’opinions costa saber qui ordena les línies vermelles. I com fer-ho per superar aquest nou atzucac. Aquests límits marcaran un nou model cultural.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

DANSA

El Mercat convida dues coreografies noruegues a ballar complexes celebracions

BARCELONA
cultura

Collboni esquiva reunir-se amb els impulsors de la campanya Salvem el Museu del Disseny

barcelona
Cinema

El BCN Film Fest obre portes i espera Meg Ryan

barcelona
Mònica Soler Ranzani
Novel·lista

“Faig ficció, però em preocupa molt la versemblança”

Barcelona

Model i artista amb final feliç

Barcelona
ARTS EN VIU

Ròmbic produeix un ‘site specific’ amb 10 titellaires pel seu desè aniversari

BARCELONA
sant feliu de guíxols

Dani Fernández, La Oreja de Van Gogh i Nil Moliner, al 2n Idilic Festival

sant feliu de guíxols
mostra

Nova exposició permanent a la Fundació Josep Pla de Palafrugell

Palafrugell
Crítica

Lloança al gran misteri