HBO Max i Discovery+ es fusionen
š
Les marques HBO Max i Discovery+ es fusionen en una única plataforma de streaming que estarà operativa l’estiu vinent, ha anunciat David Zaslav, conseller delegat de Warner Bros. Discovery. Encara no se sap el nom comercial que tindrà la nova plataforma, però sortirà amb una base d’usuaris superior als 90 milions a tot el món, combinant els dos serveis existents.
HBO Max, que va sortir fa dos anys per convertir-se en la principal competència de Netflix i de Disney+, té actualment 76,8 milions d’usuaris als Estats Units, Europa i l’Amèrica Llatina. Discovery+ té al voltant de 24 milions d’usuaris, bàsicament als EUA.
El nou servei de streaming, doncs, sumarà els catàlegs de WarnerMedia i Discovery –amb marques com ara HBO, CNN, Warner Bros., Eurosport i DC Comics–, que van començar el procés de fusió aquest any amb la intenció de convertir-se en el segon grup mediàtic més important dels EUA, després de The Walt Disney Company.
L’anunci coincideix amb que fa dos trimestres seguits que Netflix perd clients, que la plataforma CNN+ va tancar el servei només un mes després de posar-lo en marxa i que apostes com Apple TV+ no s’enlairen tot i comptar amb inversions milionàries.