Els sis del Vibe 35
El Mercat de les Flors, el Teatre Lliure, el Gran Teatre del Liceu, el Teatre Nacional de Catalunya (TNC), L’Auditori i el Palau de la Música van presentar ahir un projecte conjunt per crear nous públics joves i potenciar iniciatives educatives. Es tracta de Vibe 35, una programació especial del 21 d’octubre a l’1 de novembre destinada a joves d’entre 18 i 35 anys i a preus d’entre 10 i 20 euros. Vibe 35 inclou un espectacle o concert a cadascun dels sis equipaments i un aftershow en col·laboració amb diverses empreses i entitats culturals com ara el Sònar, el Primavera Sound, el Festival Cruïlla, el Razzmatazz o el Nitsa / Apolo. Entre els espectacles que es podran veure en el marc d’aquest programa hi ha Assaig sobre la ceguesa al TNC, després de la qual els joves espectadors que hagin comprat l’entrada podran assistir a una sessió dels discjòqueis Kyne + DJ Krea organitzada per Razzmatazz o el concert de Pol Batlle i Rita Payès + Marina Herlop a L’Auditori, amb un aftershow, tot seguit, de Lanav en col·laboració amb el festival Primavera Sound.
En la presentació d’ahir, Robert Brufau, director de L’Auditori de Barcelona, destacava el caràcter “innovador i singular” de la proposta, finançada amb 500.000 euros pel Ministeri de Cultura, i Valentí Oviedo, director general del Gran Teatre del Liceu, remarcava que Vibe 35 no és només un projecte puntual, sinó que les sis institucions han iniciat una “una relació nova a sis”.