Cultura

El Sax-O-Rama de Nel·lo arriba a Banyoles i Olot

Després d’uns anys d’aturada, torna el Sax-O-Rama, la trobada de saxofonistes de rhythm-and-blues ideada pel barceloní Dani Nel·lo, que inclourà sis actuacions entre avui i diumenge a diferents punts de Catalunya, entre els quals Banyoles i Olot. Aquesta nit, el mateix Nel·lo actuarà a l’ Auditori de l’Ateneu de Banyoles (20 h, 12 euros) acompanyat per l’Organ Trio, amb els quals ha enregistrat l’EP Grand Prix . L’Organ Trio està format per Gerard Nieto (orgue Hammond); Martín Burguez (guitarra) i Ramón Ángel Rey (bateria). La platea és gairebé plena, però queden entrades a l’amfiteatre i la llotja.

Demà, el Sax-O-Rama portarà a la sala Torín d’Olot (22 h, 10 euros) la banda madrilenya Los Saxos del Averno , un potent sextet que parteix del R&B dels anys 60 per fer música amb segell propi i saxos huracanats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

patrimoni

Rehabiliten l’Abadia de Senan, a la Conca de Barberà

Conca de Barberà

Els pots empetitits

BARCELONA
Crònica
GUILLEM VIDAL

Apòstol de l’espectacle

Barcelona
DANSA

El Teatre Municipal acull aquest vespre “Rèquiem nocturn”

GIRONA

Chico Boy presenta avui el seu primer disc al Yeah!

girona

Tom Hagan torna amb l’EP ‘2021-2022’

girona

L’Anoia crea una marca per ser referent català de l’artesania

BARCELONA

Fins a 200 concerts a micropobles al Itinera Parlem

Els promotors del Festival de Pedralbes continuen el projecte al Poble Espanyol

barcelona