Cultura

Laura Pausini actuarà al Palau Sant Jordi el 2024

Allunyada dels escenaris des de 2019, l’artista italiana s’embranca en una nova gira coincidint amb els seus 30 anys de carrera

La cantant italiana Laura Pausini actuarà el 29 de gener de 2024 al Palau Sant Jordi de Barcelona, en el marc de la seva propera gira mundial que arrencarà el 8 de desembre a Itàlia. Allunyada dels escenaris des del 2019, el seu retorn als directes coincidirà amb els 30 anys de carrera musical. La tournée, que portarà per títol Laura Pausini World Tour, arrencarà amb onze concerts al país transalpí, i a continuació farà escala a l’Estat espanyol amb un primer xou el 27 de gener al Wizink Center de Madrid. Després de Barcelona, vindran altres grans ciutats europees, com Lisboa (Altice Arena, 3 de febrer), París (Accord Arena, 12 de febrer) o Zuric (Hallenstadion, 15 de febrer), abans de fer el salt a Llatinoamèrica o els Estats Units. Les entrades es posaran a la venda a partir de les 9 hores de dissabte, 25 de març, amb una prevenda del club de fans habilitada des d’avui.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

música

Pete Best actuarà amb el seu grup al Beatles Weekend de l’Estartit

L’EStartit
Mirador

Una animalada de llibre

FOTOGRAFIA

El projecte fotogràfic ‘Coexistir’, de Pau de la Calle, 21è Premi Joves Fotògraf(e)s

Girona

Imma Prieto dirigirà la Fundació Tàpies

barcelona
XAVIER TRESSERRAS
PRESIDENT DE LA CONFEDERACIÓ SARDANISTA

“El més important és que la gent s’apropi a la sardana”

BARCELONA
art

Juan Carrete, gran expert de l’art del gravat

Patrimoni cultural
El Museu del Cinema celebra 25 anys

Més que un museu de cinema

Girona

El tres de nou ja passeja

Barcelona
Crítica
música

Un ‘Tamerlano’ de traca i mocador