Cultura

cinema

La publicitat de ‘Barbenheimer’ fereix sensibilitats al Japó

La filial japonesa de Warner Bros ha criticat públicament els seus homòlegs nord-americans per les reaccions “desconsiderades” en els mems que combinen imatges lúdiques de Barbie amb núvols de bolet d’explosions atòmiques. El fenomen de taquilla que ha provocat l’estrena simultània de Barbie, que adapta al cinema la nina de Mattel, i Oppenheimer, film sobre el pare de la bomba atòmica, ha estat batejat amb el nom de Barbenheimer. Les interaccions del compte oficial de Barbie amb mems de Barbenheimer han generat malestar entre els internautes nipons i ha portat la distribuïdora japonesa de Barbie a disculpar-se i criticar els seus col·legues dels EUA, abans de la imminent estrena del film al Japó



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
art

El Macba converteix en artistes tots els barcelonins

barcelona
cinema

Dart Festival ofereix films de Pussy Riot, Hopper i Vermeer

barcelona
Crítica
música

Autèntica màgia sonora al Liceu

cultura

El teatre municipal de Girona presenta una programació que combina risc i tradició

girona
CULTURA

Mor als 47 anys l’escriptor Miguel López, referent de l’educació a les xarxes socials

ARTS ESCÈNIQUES

El festival Petit Format tanca la novena edició amb èxit

OLOT
Daniel Giralt-Miracle
Crític d'art i gestor cultural

“Som porucs i no som un estat”

barcelona
JOAN ISAAC
CANTAUTOR

“Els que aquí fem cançó anem tots en un mateix carro”

BARCELONA
Crònica
òpera

Turandot torna a doblegar-se

Barcelona